• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Hallo tweakers,

Ik zit met een vraag ivm ip-camera's over wifi.
Nu ben ik niet echt thuis in deze branche van ip camera's.
Het is de bedoeling dat we in de winkel één wifi camera plaatsen die de klanten in de gaten houd.
Nu stelt zich het eerste probleem zich voor welke ip-cameras zijn er van goede kwaliteit?
Want er zijn er zoveel verschillende op de markt en we willen een deftige.
Ook hebben we een server in onze winkel staan en willen we dat deze de beelden opneemt.
En dat we op ieder ander moment kunnen inloggen op de camera om te zien wat er nu gebeurd in de winkel?

Ik heb al gekeken naar camera's van D-link is dit een goed merk of is dit alleen voor huis-tuin en keuken toestanden?

Alvast bedankt.

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik zou hiervoor na een gerenomeert bedrijf gaan, je mag namelijk niet eens zomaar een kamer plaatsen in een winkel zonder aan bepaalde voorwarden te voeldoen en het opslaan er van zitten ook wat regeles en wetten vast.

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:30

Eagle Creek

Breathing security

je mag namelijk niet eens zomaar een kamer plaatsen in een winkel zonder aan bepaalde voorwarden te voeldoen
Je mag wel kamers plaatsen maar geen camera's ;)?

Sowieso zul je het aan moeten kondigen met stickers maar dat is wel overkomelijk. Maar er zijn zat kleine ondernemers die gewoon een eenvoudige camera hebben aangeschaft i.p.v. een professioneel model via een bedrijf.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Stijnb_
Ik volg wel de opleiding elektronische beveiliging.
Maar over ip camera's zien we niets.
Normaal moet er een sticker hangen aan de inkom dat er een camera hun in de gaten houd enzo.
Maar de prijs maakt niet zoveel uit we willen gewoon een kwaliteit's merk.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:49
Ik ben ook op zoek naar goede IP-camera's, met name voor in de nacht...daar is mij een Acti camera voor aangeraden. Nog niet getest en tot aankoop over gegaan, omdat ik nog niet overtuigd ben... maar dan zit je wat in het hogere segment geloof ik.

Als het om klanten in de gaten te houden is, is het alleen voor overdag denk ik?

• Stijnb_
Ja meestal voor overdag maar als een nacht kijker in zit is ook goed is maar dat is optioneel.
Pagina: 1