Voucher niet in te wisselen en geen reactie tussenpartij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-07 19:30
Ik heb een tijdje geleden vouchers om een dagaanbiedingsite gekocht voor een Kitesurf cursus van 4 uur voor mezelf en vrienden met een totaalbedrag van 190,- Euro.

We hebben meteen gereserveerd, maar dit werd geannuleerd. De periode daarna ging de website offline van de surfschool en werd de telefoon niet opgenomen. E-mails worden niet beantwoord, dus de website met dagaanbiedingen benaderd.

Zij gingen contact opnemen met de surfschool en wij hoorden steeds niks. Gevraagd om de status en krijg steeds te horen dat ze ermee bezig zijn. Dit is nu al een maand of twee aan de gang nu. Heb ze een ingebrekestelling gestuurd over het niet leveren van de dienst die tegenover de waarde van de voucher staat, maar wederom geen reactie.

De voorwaarden van mijn rechtsbijstand geven aan dat het minimaal 225,- Euro moet zijn en daar zit ik dus net onder.

Ik zou graag willen weten of welke manier ik het wel aan kan pakken en mijn geld terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Via Groupon? Blijf hun maar stalken dat je geen vertrouwen meer hebt in die school en dat je je geld terug wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb iets soortgelijks gehad via GroupOn, maar dan met een fotosessie. Zonder al te veel problemen werd de code geannuleerd en kreeg ik mijn geld terug.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-07 19:30
Het is niet via Groupon, maar een soortgelijke website. Ik stuur nu al bijna twee maanden iedere week een mail met een update van de status. Krijg alleen te horen dat ze het onderhanden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Floris-K schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:11:
Het is niet via Groupon, maar een soortgelijke website. Ik stuur nu al bijna twee maanden iedere week een mail met een update van de status. Krijg alleen te horen dat ze het onderhanden hebben.
Dat is echt niet irritant genoeg, zo blijven ze pappen en nathouden. Bel de website en eis je geld terug en dreig met rechtsbijstand en Radar. No more mister nice guy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Floris-K schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:11:
Inderdaad: bel ze op en stel ze in gebreke, want ze spelen met je.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Als je het zelf moeilijk vindt om zo'n gesprek te voeren, vraag dan een familielid of vriend met een scherpe tong om voor jou te bellen.
Pagina: 1