Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb al een ander icoon (een cirkeltje met een uitroepteken) gemaakt voor topicreports. Deze zal in de komende iteratie toegevoegd worden. Reageer mag wat mij betreft daar wel verdwijnen. Meestal zal er toch onder het topic gereageerd worden en daar zijn al een quickreplyformulier en een reageerbutton.
Cool 
Overigens, zo naar de printscreen kijkende, heb ik het idee de volgorde ook anders zou moeten
Mijn voorstel (te quick & te dirty):

- Reageer dus weg
- "Iconisch" rapporteer deel links (want anders onderbreekt het icoon de regel tekst)
- Bookmark is algemener dan Postreminder, dus van algemeen naar specifiek
- Koppel onderwerp om die wat meer in "beeld" te laten komen door in 't "midden" te plaatsen (hopelijk wordt die dan ook meer gebruikt)
Overigens, zo naar de printscreen kijkende, heb ik het idee de volgorde ook anders zou moeten
Mijn voorstel (te quick & te dirty):

- Reageer dus weg
- "Iconisch" rapporteer deel links (want anders onderbreekt het icoon de regel tekst)
- Bookmark is algemener dan Postreminder, dus van algemeen naar specifiek
- Koppel onderwerp om die wat meer in "beeld" te laten komen door in 't "midden" te plaatsen (hopelijk wordt die dan ook meer gebruikt)
[ Voor 45% gewijzigd door BtM909 op 05-12-2012 12:04 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.