Overzicht software-updates?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deguchi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 11:10
Is er ergens nog een overzicht van de software-updates? Of de mogelijkheid om makkelijk te filteren op de software-updates? Dus echt een overzicht krijgen van alle software-updates en niet enkel van vandaag, maar over alle dagen heen opgelijst. Zoals er vroeger dus een lijst bestond.
Ik heb even gezocht of er nog iemand met deze vraag zit, maar heb niet direct iets terug gevonden in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 18:23
Bedoel je http://tweakers.net/meuktracker/meukcat/77/?

Dat kun je gewoon vinden op de portal. Linksonder het lijstje van 'software-updates' vind je een linkje naar 'alles'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deguchi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 11:10
Oh man, enorm bedankt.
Had geen idee dat het daar verstopt was. Was me rot aan het zoeken binnen een software-update item om daar een link te vinden of in de lijst van software-updates binnen de nieuws items een link te vinden, maar niet dus. Misschien iets om in overweging te nemen om binnen elk software-update item een link naar de meuktracker te voorzien?

Nogmaals enorm bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 18:23
De vraag is dan of iemand op een detailpagina van een meukitem echt geïnteresseert is in _alle_ software-updates, of enkel wat specifieke. Ik geloof zelf eerder dat iemand graag wat meer soortgelijke software-updates wil zien, van bijvoorbeeld alternatieve programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

bonzz.netninja

Niente baffi

Op zich is een link naar de bovenliggende landingpagina op een detailpagina vrij gangbaar toch? (doorgaans is een kruimelpad daar vrij handig in :P maar die mist sowieso).

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl