Maak een andere keuze :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:57

Wish

ingwell

Topicstarter
Het is heel flauw en lijkt verdomd veel op seks met Formicidae, maar bij jullie feestpakketartikel ( reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas ) kun je op Ja drukken bij de laatste pagina van het artikel. Als je mee wilt doen.

Dan krijg je de volgende tekst te zien:
Je hebt voor 'Ja natuurlijk wil ik kans maken!' gekozen. Je kan je keuze hieronder aanpassen.
Alleen... die keuze kan men niet maken. Want er is maar 1 radiobutton. -O-

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:14
Wish schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:49:

Alleen... die keuze kan men niet maken. Want er is maar 1 radiobutton. -O-
Hoezo? Je heb de geheime radiobutton nog niet gevonden waar je een verhoogde kans op prijzen hebt?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:57

Wish

ingwell

Topicstarter
Puc van S. schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:06:
[...]

Hoezo? Je heb de geheime radiobutton nog niet gevonden waar je een verhoogde kans op prijzen hebt?
Ik dacht dat je de kans verhoogde door gewoon ettelijke malen op dezelfde radiobutton te rammen. Maar.... dat werkt dus niet? Show me the code!

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wish schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:08:
[...]
Ik dacht dat je de kans verhoogde door gewoon ettelijke malen op dezelfde radiobutton te rammen. Maar.... dat werkt dus niet? Show me the code!
Wanneer je meerdere malen op de radiobutton hebt gedrukt wordt je uitgesloten van deelname... helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
tweaker2010 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:12:
[...]

Wanneer je meerdere malen op de radiobutton hebt gedrukt wordt je uitgesloten van deelname... helaas :+
Nee hoor :) En voor wat betreft de melding die het systeem geeft: we hebben er nooit rekening mee gehouden dat een poll maar 1 optie zou hebben, dus die uitzondering is ook niet geprogrammeerd - en hebben we ook niet speciaal voor deze ene keer alsnog gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:00
Wilbert de Vries schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:53:
[...]

Nee hoor :) En voor wat betreft de melding die het systeem geeft: we hebben er nooit rekening mee gehouden dat een poll maar 1 optie zou hebben, dus die uitzondering is ook niet geprogrammeerd - en hebben we ook niet speciaal voor deze ene keer alsnog gedaan :)
Maar je kan toch een 2e optie "ik doe niet mee" opnemen?

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wilbert de Vries schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:53:
[...]
Heb je smiley achter mijn reactie niet gezien? :+ Sommige mensen vragen wel erg naar de bekende weg ;)
Pagina: 1