Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers speelt voor Sinterklaas

Pagina: 1
Acties:

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Topicstarter
Doe jij mee aan deze gave Sinterklaasactie?

Je hebt voor 'Ja natuurlijk wil ik kans maken!' gekozen. Je kan je keuze hieronder aanpassen.
• Ja natuurlijk wil ik kans maken!
Niet dat ik geen kans wil maken, maar je keuze aanpassen is toch ook geen optie :)

Vette actie trouwens! :D *O*

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:59
Alleen geregistreerde bezoekers van Tweakers mogen meedoen. Bezoekers die meerdere keren meedoen of clone accounts gebruiken, worden uitgesloten van deelname.
Ook dat is een beetje problematisch aangezien je ook op de poll kunt klikken als je al gestemd hebt; aantal stemmen loopt dan gewoon op, dus ik ga er van uit dat je dan ook meerdere keren in het systeem staat. User ID even uniek maken voor een poll? ;)

Of User ID + IP, zo kunnen jullie toch nog zien of iemand vals speelt door naar User ID's per IP te kijken en vice versa :)

[ Voor 12% gewijzigd door Werelds op 05-12-2012 13:25 ]

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Is het niet gewoon dat ie het aantal stemmen refresht als je op de poll klikt, en dat, omdat het zo'n populaire poll is, er altijd wel een nieuwe user stemt waardoor het lijkt alsof je nog een keer stemt?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Waarom zijn de links naar de websites van medionshop.nl en lenovoshop.com/nl niet urls om op te klikken?
Ook lijkt de link van de lenovoshop.com/nl niet te kloppen.. ik krijg page not found..
tenzij ik er echt hard www. voorzet.. de orginele link is http://www.lenovoshop.com/nl/welcome

Verder Super ACTIE !!

• orDian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-10 12:35
Ik klik voor de eerste keer op het antwoord van de poll onderaan de pagina voor mee te doen, en er staat:
Je hebt voor 'Ja natuurlijk wil ik kans maken!' gekozen. Je kan je keuze hieronder aanpassen.
Maar ik heb dus nog nooit gevote, daarna heb ik er nog een paar keer opgeramd :P

Komt dit omdat ik op school ook wel eens heb ingelogd en deze account nu in verbinding staat met andere accounts d.m.v. IP?
Maak ik nu wel kans om een kado'tje van Sinterklaas te winnen? :+

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Je kunt met een account maar 1x stemmen, maak je geen zorgen :)
Pagina: 1