Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[hosting] Netrouting.com websites down?

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 13:53
Hallo,

Ik heb enkele websites lopen bij het vroegere interion.eu (nederlandse host) en deze is al een tijdje overgenomen door Netrouting.com (internationaal, maar met NL nummer).

Maar daar is sinds gisteravond niks meer van te bereiken. Kreeg met moeite gisteravond nog wel een site zonder afbeeldingen in beeld, maar sinds vanacht is het helemaal down.

Ook een domeinnaam die direct naar mijn thuisserver linkt is niet te bereiken, wat ik vreemd vind gezien die verder niks met de hosting te maken heeft.

Ik heb ze gebeld, maar krijg niemand te pakken.

Iemand hier die wellicht meer weet?

Edit:

Nog een keer gebeld en kreeg toen wel iemand aan de lijn.
Blijkbaar 'resolved' de DNS niet ( 8)7 ). Hoe dan ook wordt er aan gewerkt. Hopelijk met een anderhalf uur verholpen.

Zie onderstaand bericht :).

[ Voor 15% gewijzigd door BLACKfm op 07-02-2013 14:24 ]

• BLACKfm
Ik geef hier even een schopje, anders moet ik een topic maken met de zelfde titel (ik merk het wel als dat alsnog moet.

Vandaag kan ik de hele tijd mijn websites niet bereiken en netrouting zelf ligt er ook al de hele dag uit.

Iemand sites bij hun met wat meer 'intel'?

Als ik ze bel krijg ik een engelse voicemail, maar dat getuigd niet van enige professionaliteit.
En vraag me af of mail wel aankomt als hun site er uit ligt.
Helpdesk. De helpdesk van Netrouting is geopend op ma t/m za 09:00/17:00 en bereikbaar via 0172-720135 en support@netrouting.eu

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

http://www.downforeveryoneorjustme.com/
It's not just you! http://netrouting.com looks down from here.

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 17:08
Hun eigen site wijst ook niet erg op professionaliteit.
www.netrouting.eu linkt naar www.netrouting.nl d.m.v. meta refresh
www.netrouting.nl linkt vervolgens weer naar www.netrouting.com d.m.v. meta refresh.
Laat nou net de meta refresh een typische geval bad practice zijn.
En dat dan ook nog eens 2x achter elkaar doen :P

Maar: even over hun netwerk:
Lijkt er op dat deel van hun servers er uit ligt.
178.239.58.84 is hun webserver, niet te bereiken.
Echter is 178.239.58.1 wel beschikbaar.

• BLACKfm
Tja, voor de prijs die we er voor betalen kan je op zich ook niet veel verwachten. Het is meerdere keren per jaar raak en elke keer zeg ik "dit is de druppel" en moeten we maar eens gaan overstappen.

Het pakket wat we hebben kost ongeveer 50 euro per jaar, maar als ik er een uur mee bezig ben kost dat al meer dan het hosting pakket. Dus hopelijk komt het nog een keer live zodat ik een database backup kan regelen (website zelf heb ik wel) en als de wiedeweerga daar weg kan en een beetje degelijk hostingpakket kan laten regelen.

En @Heineken, ja dat kon ik ook zien, daar heb ik die website niet voor nodig (niet op deze computer, werkt niet via 3g, werkt niet via adsl lijn en ook niet via een virtuele pc, dus 4 internetverbindingen) :).

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-11 14:23

MCP cloud

Op het web sinds 1998

BLACKfm schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:24:
Tja, voor de prijs die we er voor betalen kan je op zich ook niet veel verwachten. Het is meerdere keren per jaar raak en elke keer zeg ik "dit is de druppel" en moeten we maar eens gaan overstappen.

Het pakket wat we hebben kost ongeveer 50 euro per jaar, maar als ik er een uur mee bezig ben kost dat al meer dan het hosting pakket. Dus hopelijk komt het nog een keer live zodat ik een database backup kan regelen (website zelf heb ik wel) en als de wiedeweerga daar weg kan en een beetje degelijk hostingpakket kan laten regelen.

En @Heineken, ja dat kon ik ook zien, daar heb ik die website niet voor nodig (niet op deze computer, werkt niet via 3g, werkt niet via adsl lijn en ook niet via een virtuele pc, dus 4 internetverbindingen) :).
kan niet zien welk pakket je daar heb, maar deze is ook goed ;)
https://www.antagonist.nl Per jaar: € 35,40