Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GMail rommel gaat niet weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst dit. Ik weet niet of dit in deze rubriek moet maar ik zou niet weten waar anders. GMail is tenslotte een cloud applicatie.

Het probleem dat ik heb is dat er in de linkerkolom 3 gadgets zijn (alhans zo noemt gmail het als ik mijn muisaanwijzer erop zet) waarvan ik er een niet weg kan krijgen. Het gaat om de "een vriend uitnodigen" gadget.
Ook als ik alle 50 mails verstuurd heb gaat die niet weg. Wel voor even maar dan komt die een dag later gewoon weer terug. Ik wil ervan af want het zit in de weg.

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/kb79kweg1/GMail_Zooi.jpg

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Volgens mij gaat je dat niet lukken. Als je er naar googelt (the irony...) kom je een hele hoop mensen tegen die hetzelfde willen maar niemand die het voor elkaar krijgt. Ook op sites van google zelf wordt er diverse malen om gevraagd. Enkel het verbergen met een custom style / script in FF lijkt een mogelijkheid.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Bij instellingen -> gadgets staat er trouwens helemaal niets. Volgens dat venster zijn er geen eens gadgets geïnstalleerd :S.

Verder gebruik ik geen FF dus dat is helaas geen mogelijkheid.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 16:56 ]

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Aan je screenshot zie ik dat je volgens mij chrome gebruikt (was misschien handig om te vermelden). Daarvoor zijn ook veel addons beschikbaar, waaronder Gmelius

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Je kan ook gewoon op het minnetje drukken zodat het een klein balkje wordt. Sleep hem vervolgens helemaal naar onder zodat hij onderaan je "gadget-list" staat. Goed, hij staat er dan nog steeds. Maar staat dat nu echt zo in de weg?

• kamustra
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Heb je linksonderaan geen drie puntjes staan? Bij mij verdwijnt/verschijnt dat balkje als ik daar op klik.

Verwijderd

Topicstarter
GateKeaper schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:08:
Je kan ook gewoon op het minnetje drukken zodat het een klein balkje wordt. Sleep hem vervolgens helemaal naar onder zodat hij onderaan je "gadget-list" staat. Goed, hij staat er dan nog steeds. Maar staat dat nu echt zo in de weg?
Dat heb ik ook normaal maar speciaal voor om deze screenshot te maken heb ik het even zo gedaan. Dan is het misschien iets duidelijker wat ik bedoel.
kamustra schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:11:
Heb je linksonderaan geen drie puntjes staan? Bij mij verdwijnt/verschijnt dat balkje als ik daar op klik.
Klopt. Maar ik wil eigenlijk wel me agenda en snelkoppelingen er standaard in hebben.
michiel_ schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:01:
Aan je screenshot zie ik dat je volgens mij chrome gebruikt (was misschien handig om te vermelden). Daarvoor zijn ook veel addons beschikbaar, waaronder Gmelius
Deze had ik volgens mij al gezien maar ik gebruik al aardig wat extensies en ik wil al minderen dus ik zoek echt een manier waarop het gewoon echt eruit gaat. Maar daar blijkt zo te zien geen oplossing voor te zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 17:18 ]

Pagina: 1