[win8] 2e accu medion akoya s4214 "weigert"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frosty62
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-08 14:29
Inmiddels heb ik het hele internet gegoogled en alle tweakers items doorzocht maar nog geen relevante oplossing gevonden.
Het probleem is als volgt: mooie medion ultrabook gekocht Akoya S4214 met ipv DVD een 2e accupack. Beetje lopen stoeien met diverse OS'en en uiteindelijk windows 8 pro installed.

onder win 8 geeft de accumeter keurig 2 accu's aan en accu 1 loopt keurig van 100% naar 10% maar accu 2 blijft 100%. wanneer accu 1 leeg is wordt er niet geschakeld naar accu 2.

Help???!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

frosty62 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:54:
Inmiddels heb ik het hele internet gegoogled en alle tweakers items doorzocht maar nog geen relevante oplossing gevonden.
Het probleem is als volgt: mooie medion ultrabook gekocht Akoya S4214 met ipv DVD een 2e accupack. Beetje lopen stoeien met diverse OS'en en uiteindelijk windows 8 pro installed.

onder win 8 geeft de accumeter keurig 2 accu's aan en accu 1 loopt keurig van 100% naar 10% maar accu 2 blijft 100%. wanneer accu 1 leeg is wordt er niet geschakeld naar accu 2.

Help???!!!!
www.medion.nl of gewoon hun support afdeling bellen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frosty62
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-08 14:29
medion.nl is niets te vinden ga morgen supportlijn maar eens proberen.