Beste Tweakers,
Nu al weer een tijd geleden heb ik een keer advies gevraagd over mijn samengestelde systeem. Destijds had ik geen tijd om mijn aankoop te bewerkstelligen. Met dit topic wil ik even nagaan of mijn wenslijst nog steeds up to date is , of dat ik betere alternatieve over het hoofd zie.
Mijn doel met de computer is games als BF 3 etc op nice frames( 60+ voor de zwaardere shit) full HD in goede kwaliteit te kunnen spelen. ( High-Ultra) Ook ben ik wel een liefhebber van AA
Ik beschik al over al het randapparatuur ( 24' full HD samsung scherm etc)
Wat nog wel een belangrijk punt is, dat ik erg een persoon ben die houdt van bang for buck. Het mag best iets meer of minder kosten vandaar ook de brede prijs range, zolang het maar een goede bang for buck is.
Het lijstje:
Groetjes kkkkkkkkatvanger
Edit: ik weet dat die ene AMD processor misschien wel #1 bang for buck is maar ik wil daar niet meer aan beginnen
gevoelskwestie. Misschien dom maar dat is nu eenmaal zo
Nu al weer een tijd geleden heb ik een keer advies gevraagd over mijn samengestelde systeem. Destijds had ik geen tijd om mijn aankoop te bewerkstelligen. Met dit topic wil ik even nagaan of mijn wenslijst nog steeds up to date is , of dat ik betere alternatieve over het hoofd zie.
Mijn doel met de computer is games als BF 3 etc op nice frames( 60+ voor de zwaardere shit) full HD in goede kwaliteit te kunnen spelen. ( High-Ultra) Ook ben ik wel een liefhebber van AA
Ik beschik al over al het randapparatuur ( 24' full HD samsung scherm etc)
Wat nog wel een belangrijk punt is, dat ik erg een persoon ben die houdt van bang for buck. Het mag best iets meer of minder kosten vandaar ook de brede prijs range, zolang het maar een goede bang for buck is.
Het lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 171,80 | € 171,80 |
| 1 | Asrock B75 Pro3-M | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 65,45 | € 65,45 |
| 1 | Antec Three Hundred Two | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 | € 35,50 | € 35,50 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,09 | € 16,09 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,80 | € 54,80 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 91,90 | € 91,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 827,34 | |
Groetjes kkkkkkkkatvanger
Edit: ik weet dat die ene AMD processor misschien wel #1 bang for buck is maar ik wil daar niet meer aan beginnen