Toon posts:

Nieuwe Game PC ca. 700-850 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Nu al weer een tijd geleden heb ik een keer advies gevraagd over mijn samengestelde systeem. Destijds had ik geen tijd om mijn aankoop te bewerkstelligen. Met dit topic wil ik even nagaan of mijn wenslijst nog steeds up to date is , of dat ik betere alternatieve over het hoofd zie.

Mijn doel met de computer is games als BF 3 etc op nice frames( 60+ voor de zwaardere shit) full HD in goede kwaliteit te kunnen spelen. ( High-Ultra) Ook ben ik wel een liefhebber van AA ;)

Ik beschik al over al het randapparatuur ( 24' full HD samsung scherm etc)

Wat nog wel een belangrijk punt is, dat ik erg een persoon ben die houdt van bang for buck. Het mag best iets meer of minder kosten vandaar ook de brede prijs range, zolang het maar een goede bang for buck is.

Het lijstje:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 3450 Boxed€ 171,80€ 171,80
1Asrock B75 Pro3-M€ 57,90€ 57,90
1Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3€ 279,-€ 279,-
1Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB€ 65,45€ 65,45
1Antec Three Hundred Two€ 54,90€ 54,90
1Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9€ 35,50€ 35,50
1LG GH24NS90 Zwart€ 16,09€ 16,09
1XFX Pro 550W€ 54,80€ 54,80
1Samsung 830 series 128GB€ 91,90€ 91,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 827,34

Groetjes kkkkkkkkatvanger

Edit: ik weet dat die ene AMD processor misschien wel #1 bang for buck is maar ik wil daar niet meer aan beginnen :P gevoelskwestie. Misschien dom maar dat is nu eenmaal zo :P

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 09:59
Ziet er eigenlijk hartstikke prima uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand daar nog iets aan toe te voegen :D?

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 08:35
Mischien een grotere SSDis toch wel meer bang for your buck ;)
Haal je GPU hier http://www.alternate.nl/html/themeworld.html?docId=4542 3 gratis spellen jeah :D
Voor de rest super!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:15
Idd de 7950 bij Alternate halen als je die spellen wilt. Die actie is nog tot 31 december geldig. De 7950 Royal King is tijdelijk niet op voorraad, daarom staat dat plaatje van die voucher er denk ik niet meer bij. Toen hij wel voorradig was stond het plaatje er wel namelijk.

Systeem ziet er verder super uit, enige suggestie die ik zou hebben is een CPU koeler voor de stilte: pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Maar dat is niet per se noodzakelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door MartijnLoarne op 04-12-2012 22:34 ]

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Verwijderd

marineII7 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:56:
Mischien een grotere SSDis toch wel meer bang for your buck ;)
Haal je GPU hier http://www.alternate.nl/html/themeworld.html?docId=4542 3 gratis spellen jeah :D
Voor de rest super!
Dit is niet meer geldig, dus hier hoef je het niet voor te doen. |:(

• marineII7
De actie is inderdaad geldig zolang er voorraad is staat er dus het kan zijn dat de vouchers al op zijn helaas

Verwijderd

Topicstarter
Die single player games geef ik ook niks om :P Ik vermaak me het meest met de competetieve spellen. Maar nu er steeds meer ontwikkeling komt in de graphics vind ik het ook wel leuk om in BF3 wat te chillen. ( normaal speel ik nog de games zoals ET , cod2/4, maar hiervoor koop ik de pc natuurlijk niet :P)

Iemand nog een aanrader wat betreft de 7950? BBG gaat voor asus. Ik vond die fans op deze wel nice.

Wat vinden jullie van de kast? Ook zo'n onderdeel waar je niet echt een optimum in kan vinden.

oh en wat betreft de grotere SSD, bedankt voor het advies maar aangezien ik er toch alleen windows op ga draaien ( game laadtijden boeien me echt geen ene flikkah, gewoon geduld hebben) denk ik met 128 wel ruim te zitten. passen er nog wat essentiele programmas bij.

en wat betreft de andere koeling: Goede tip , ik zal erover denken, al zit ik toch meestal wel met een headset op dus echt last ga ik er niet van hebben.

Ciao }:O

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 12:17 ]

• marineII7
mischien deze pricewatch: Sapphire HD 7950 OC 3GB GDDR5 950 MHz Edition
net ietsje sneller voor 5 euro extra en ook niet lelijk :P

case is prima maar als van wat extra toeters en bellen houd :P pricewatch: Zalman Z11 Plus iestje minder still maar wel een leuke kast met gave window waar je dan je GPU weer door kan zien uiterraard met blauw led versierd >:D

• jjohnnie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-01-2025
marineII7 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:49:
De actie is inderdaad geldig zolang er voorraad is staat er dus het kan zijn dat de vouchers al op zijn helaas
Zou het inderdaad gewoon bij de goedkoopste zaak bestellen nu, de games worden niet meer meegeleverd bij Alternate en 4Launch (waar het eerst ook even gebeurde.

4Launch heeft me per mail kunnen vertellen dat de actie op een te ingewikkelde manier (waarschijnlijk vanuit AMD) is georganiseerd en dat hierover miscommunicatie was ontstaan of iets dergelijks.
Organisatie van de actie is blijkbaar (in NL) niet zo goed geweest.

Er zijn ook genoeg verhalen van mensen die geen voucher in de doos vonden. Te veel aftersales werk levert dat natuurlijk ook wel op.

Jammer, door die actie had ik namelijk bijna per direct een volledige PC bij elkaar gekocht. Nu wacht ik nog even, omdat de totaalprijs van mijn componenten samen iets is gestegen.
Pagina: 1