Forum bookmarks bereikbaar vanuit Tracker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 11:33
Heej Devvers,

De nieuwe tracker is een hele vooruitgang hulde daarvoor.
Wat ik een mooie toevoeging zou vinden als ik mijn forum bookmarks in de tracker zou kunnen zien.

Groeten
MrvdB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:23
Wat is de precieze reden er achter?

Ik kan me zelf voorstellen dat het vooral handig is als het topic dat je gebookmarkt hebt actief is. Dat je dan het topic ziet verschijnen in je tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Precies die reden lijkt me; zien dat er activiteit is in bepaalde topics die je volgt :) Ik vind het geen slecht idee. Ook een blokje voor je posthistory, of zelfs 1 of meerdere blokjes van specifieke fora (die je dan kan kiezen - zoals nu in myReact kan) zou handig kunnen zijn.

Je kan natuurlijk custom RSS daarvoor gebruiken, maar dat is eigenlijk een vieze workaround om via de RSS interface data te gaan ophalen die we eigenlijk al zo paraat hebben.

overigens houden de 'active topics' in de tracker nu ook geen rekening met je rechten en laten deze nu alleen de topics uit publieke fora zien

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Trackers voor bookmarks en posthistorie zouden beide erg nuttig. Ik weet niet of het veel werk is? Zoniet zou het een keer tussendoor in een iteratie gestopt kunnen worden.

Uiteindelijk lijkt het me ook wel gaaf om de tracker tot bepaalde onderwerpen te kunnen beperken. Dat kunnen hele generieke onderwerpen zijn zoals een heel channel of een hoofdcategorie maar ook specifiek een merk of product. Op die manier zou je een tracker kunnen samenstellen waar alleen maar content in staat die aansluit op je interesses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Femme schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:12:
Trackers voor bookmarks en posthistorie zouden beide erg nuttig. Ik weet niet of het veel werk is? Zoniet zou het een keer tussendoor in een iteratie gestopt kunnen worden.
Vooral het cachen van de data is iets waar goed naar gekeken moet worden. Gepersonaliseerde queries zijn nu eenmaal relatief zwaar - dat wil je niet voor elke pageview opnieuw gaan doen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Om deze iets uit te breiden:
ik zou graag een blokje in de tracker zien waarin custom links (al dan niet binnen tweakers) toegevoegd kunnen worden zodat je soort van persoonlijk menu krijgt. Ik denk dat iedereen zijn eigen manier van navigeren heeft en dus specifieke pagina's heeft waar hij/zij vaak naar toe gaat. Zelf navigeer ik veel vanaf mijn profielpagina, maar het kost altijd 2 klikken om daar te komen. Als ik naar mijn posthistorie wil vanaf een willekeurige pagina kost het altijd een aantal muisklikken. Als ik in de tracker de ruimte had om een paar favoriete pagina's toe te voegen zou mij dat op een dag best wat klikken schelen. De shortcuts die er nu zijn kunnen maar ten delen in mijn behoefte voorzien ;)

Edit
Bij nader inzien had ik deze misschien beter als apart topic neer kunnen zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Rupie op 05-12-2012 08:29 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
Het idee erachter was inderdaad dat je de zelf gebookmarkte topics goed in de gaten kan houden. In sommige gevallen zijn het zelf gestarte topics zoals deze, maar in andere gevallen ook bijvoorbeeld fora over een product dat ik van plan ben om aan te gaan schaffen.

Voor mij zou dus het in 1 oogopslag kunnen zien van nieuwe reacties op voor mij interessante topics het overzicht een stuk verbeteren. Ik vergeet immers nog af en toe op die bookmarks pagina te kijken of er iets nieuws te vinden is.

Het idee wat Femme aanhaalt om op den duur een veel verder gepersonaliseerde tracker te krijgen juich ik alleen maar toe. Als ik in mijn tracker meer en meer voor mij relevante onderwerpen zie staan kom ik sneller bij die pagina's en waarschijnlijk bezoek ik ze ook vaker dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafael
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik was dan toch niet de enige die deze optie miste; ook ik zou het handig vinden om mijn bookmarks in de tracker te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:56
Oef, hoewel dit al een ouder topic is wil ik graag te kennen geven dat ik deze feature graag verwelkom! Een overzicht van bookmarks (evt van een aparte folder) in de tracker zou voor mij zeer handig zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
Beste Devvers,

Begin december ben ik dit topic gestart en leek jullie en medetweakers best enthousiast.
Is er enig idee of dit uiteindelijk in de tracker terecht gaat komen, of helemaal wordt afgeserveerd?

Het zou het namelijk een heel stuk overzichtelijker maken als je vanuit je tracker je topic kan "monitoren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nee, het is niet afgeserveerd getuige de status van dit topic (anders was dit topic wel gesloten) ;) Echter zijn er simpelweg meer zaken met hogere prioriteit en heeft het tot nog toe aan tijd ontbroken om hier iets mee te doen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
Crisp,

Dank je voor de info, kan me goed voorstellen dat andere dingen hogere prioriteit hebben. Was meer nieuwsgierig. En gelukkig is het topic nog niet gesloten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Mocht er ergens nog een klein beetje tijd zijn, dan zou ik deze feature heel graag terugzien!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 22:12
Ik loop hier nu ook tegen aan..
Ik zou het tof vinden als deze is meegenomen kan worden in de tracker functionaliteit!! _/-\o_

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:53

iMars

Full time prutser

Subtiel schopje... Ik zou deze feature met open armen ontvangen! Ik bookmark regelmatig interessante topics en zou het ideaal vinden om dmv de tracker op de hoogte gebracht te kunnen worden zonder iedere keer naar mijn bookmarks te moeten klikken. (ben een luie internetter ;) ).

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

iMars schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:23:
Subtiel schopje... Ik zou deze feature met open armen ontvangen! Ik bookmark regelmatig interessante topics en zou het ideaal vinden om dmv de tracker op de hoogte gebracht te kunnen worden zonder iedere keer naar mijn bookmarks te moeten klikken. (ben een luie internetter ;) ).
Er liggen wel wat ideeën rondom het beter kunnen 'volgen' van topics. Een persoonlijke tracker zou daar naar mijn mening dan ook onderdeel van uit moeten maken. Dit is echter wel een aardig groot project en moet zodoende goed afgewogen worden tegen andere grote wensen die we ook al lang hebben liggen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:53

iMars

Full time prutser

crisp schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Er liggen wel wat ideeën rondom het beter kunnen 'volgen' van topics. Een persoonlijke tracker zou daar naar mijn mening dan ook onderdeel van uit moeten maken. Dit is echter wel een aardig groot project en moet zodoende goed afgewogen worden tegen andere grote wensen die we ook al lang hebben liggen ;)
Ik wacht met geduld af ... ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En voor de liefhebbers die een abonnement hebben:

Gebruik deze URL in de custom RSS velden, bij de layoutinstellingen:
http://gathering.tweakers...s?rssID=*****************

De rssID kan je vinden op de pagina waar je bij het uitloggen je sessies in kan zien, onderaan.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Pagina: 1