Hallo Tweakers!
Een behoorlijke tijd terug heeft een vriend een computer voor me samengesteld. Toen destijds een
redelijke build voor het geld dat ik ervoor kwijt was.
Helaas kan ik hem niet meer om advies vragen dus kom ik bij jullie. De laatste paar maanden begint mijn
computer steeds minder goed te draaien en merk ik dat vooral mijn CPU verouderd (gepiep tijdens het gamen, vooral erg warm worden etc.).
Ik heb dus eigenlijk wat advies nodig om een paar goede upgrades aan te schaffen. Vooral
mijn processor snelheid is erg belangrijk i.v.m. mijn dagelijkse bezigheden op mijn computer.
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ Processor
2 GB RAM
ATI Radeon HD 4800 Series met 1791 MB graphics memory
Mijn moederbord is een Gigabyte GA-MA790X-DS4 met 2 GB RAM.
Dus nogmaals, ik ben een leek en dit lijkt mij de beste plek voor advies.
Hartelijk dank alvast en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
P.S: Mijn budget is niet bijzonder groot momenteel, ik hoef geen heel nieuw systeem,
een goede update voor relatief weinig geld is meer dan prima.
Een behoorlijke tijd terug heeft een vriend een computer voor me samengesteld. Toen destijds een
redelijke build voor het geld dat ik ervoor kwijt was.
Helaas kan ik hem niet meer om advies vragen dus kom ik bij jullie. De laatste paar maanden begint mijn
computer steeds minder goed te draaien en merk ik dat vooral mijn CPU verouderd (gepiep tijdens het gamen, vooral erg warm worden etc.).
Ik heb dus eigenlijk wat advies nodig om een paar goede upgrades aan te schaffen. Vooral
mijn processor snelheid is erg belangrijk i.v.m. mijn dagelijkse bezigheden op mijn computer.
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ Processor
2 GB RAM
ATI Radeon HD 4800 Series met 1791 MB graphics memory
Mijn moederbord is een Gigabyte GA-MA790X-DS4 met 2 GB RAM.
Dus nogmaals, ik ben een leek en dit lijkt mij de beste plek voor advies.
Hartelijk dank alvast en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
P.S: Mijn budget is niet bijzonder groot momenteel, ik hoef geen heel nieuw systeem,
een goede update voor relatief weinig geld is meer dan prima.