Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Heb geen voeding kabels meer?

Pagina: 1
Acties:

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-11 19:22
He tweakers,

Ik heb maanden geleden een grote schoonmaak gehouden op mijn kamer waarbij ik al mijn kabels voor mijn pc weggegooid heb(stom stom stom stom). Ik heb nu een SSD samsung 830 series, en ik mis nu de kabels om deze aan te sluiten op mijn voeding.. Sata data is makkelijk te krijgen, maar de voedingkabels voor mijn Silent pro M600 niet. Hoe kan ik dit het beste oplossen sinds deze kabels nergens te koop zijn? Gaat volgens mij om een 5 pin aansluiting.

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:44

Duinkonijn

Huh?

je zou gebruik kunnen maken van een sata splitter

http://www.onlinekabelsho...plitters&connector-1=SATA
https://netwerkproducten....ower-splitter-p-1735.html

andere optie is om zelf connectors & kabel te maken

[ Voor 23% gewijzigd door Duinkonijn op 04-12-2012 19:14 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Heb je nog een vrije molex stekker op je voeding? Zo ja dan is dat heel mooi, dan kun je een molex > SATA kabeltje kopen, en dan werkt het. Koop dat kabeltje gewoon in de lokale pc zaak, beetje onzin om daar verzendkosten voor te gaan betalen.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-11 19:22
Ik heb de Silent pro m600. zit daar molex op of niet? Want ik heb wel een kabel die van me ssd loopt met molex 4 pin(male) en een sata data cable, maar die is never the ever lang genoeg(de molex kabel, want die is maar 10 cm of zo)

[ Voor 11% gewijzigd door Adeadly op 04-12-2012 19:38 ]

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.