Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Ming
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:37

Judge Ming

Full electric per 8/2024

Topicstarter
Ik heb een shopreview gemaakt met ID=104568. De verkoper was er in eerste instantie niet blij mee. Ik wil er verder geen tijd meer aan besteden en heb zoveel als mogelijk weggehaald maar blijkbaar mag ik de tekst wel wijzigen maar niet verwijderen (100 tekens minimum).

Kunnen jullie hiervoor zorgen?

Bedankt,
Roland

54kWh Powerwall, 5.5kWp Solar, Daikin WP L/L + L/W, Ariston Nuovo WPB, Tesla M3P, Zappi 2.1, Woning 1932 A++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Sorry hoor, maar wat is dan nog het doel van de ShopReview?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat de winkel dan gedaan heeft om jou de review te willen laten verwijderen. Het beïnvloeden van het reviewtraject op welke manier dan ook door winkels nemen wij namelijk zwaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Ming

Judge Ming

Full electric per 8/2024

Topicstarter
De winkel heeft mij gewoon gemaild dat ik mijn eerste reactie moest aanpassen of dat hij verwijdering zou aanvragen bij Tweakers. Ik heb daarop een kleine maar wellicht essentiële wijziging gemaakt. Daarop kwam een tweede reactie dat ik niet zo in details moest treden omdat ik tenslotte zelf ook installatiefouten had gemaakt.

Inmiddels had ik zoiets dat ik voor een verwacht 'turn-key' product er al veel te veel tijd in had gestoken en wilde ik alleen maar klaar zijn met de hele zaak, dus probeerde ik de review te verwijderen. Dat bleek dus niet te kunnen. Nu staan er nog drie regels. Dat lokte weer een reactie uit dat dit zo niet kon en of ik 'm dan niet zelf kon verwijderen of (delen van) de review terug kon plaatsen.

Zoals ik aangaf; ik heb er geen zin meer in en wil van deze zaak af. Dus vandaar dit verzoek.Moet ik misschien mijn account opzeggen om dit voor elkaar te krijgen?

V.w.b. het nut van (shop)reviews: dat is altijd al beperkt geweest omdat het om een subjectieve beleving gaat waar allerlei verwachtingspatronen achter zitten die niet duidelijk zijn. Het enige wat je concreet kan maken is meestal niet zo relevant (op X besteld en op Y geleverd, Doos was stevige verpakking of niet. Wat persoon A een geweldige service vindt, kan persoon B volstrekt normaal vinden. Etc.) Dat soort teksten zegt (mij) dus weinig.

En nu zit ik er weer tijd in te steken...

54kWh Powerwall, 5.5kWp Solar, Daikin WP L/L + L/W, Ariston Nuovo WPB, Tesla M3P, Zappi 2.1, Woning 1932 A++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-05 20:07
1 shopreview zegt niet zo heel veel, 10 geeft al een aardig gemiddelde.

En persoonlijk als ik dit verhaal zo lees vraag me af of ik wel bij deze shop wil bestellen dus jouw review met jouw ervaringen vind ik persoonlijk dus wel nuttig...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Ik ga de winkel hier op aanspreken, want het is absoluut niet de bedoeling. Laten we dan maar hopen dat de zware uren die je hier in hebt moeten steken in het algemeen belang zijn. Ik begrijp je relaas over het nut van ShopReviews ook niet; waarom plaats je er dan één?

Overigens heeft het verwijderen van je account ook geen enkele invloed. Anyway, als je er in vervolg minder tijd kwijt mee wil zijn, kan je een dergelijke benadering door een winkel ook direct melden, dan pakken wij het verder op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Ming

Judge Ming

Full electric per 8/2024

Topicstarter
De winkel vroeg om de review. Ik had er nog nooit een gemaakt, en de kans is klein dat ik dat nogmaals zal doen.

Pagina: 1