Autoradio Bluetooth iPhone streaming. Geen kermis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-07 18:21
:)

Zo simpel is het eigenlijk

Ik zoek een auto radio waar ik via bluetooth muziek naar toe kan streamen vanaf een iPhone en iPad.

Meer hoef ik niet... geen CD, geen radio.. geen USB.. geen HD-onzin claims.. Gewoon een simpele reciever met BT.

Dat is niet zo moeilijk zou je denken, maar god o god wat een kermis ik toch allemaal tegenkom. Ik vraag me werkelijk af wie er zit te wachten op een Kleurenparade in zijn dashboard. Mis ik dit compleet of denken de fabrikanten dat meer kleurtjes en drukte in een auto radio de gebruiker een plezier doet?

Dat wil ik dus echt niet. Als het scherm een achtergrond kleurtje in het wit of groen heeft is het goed genoeg.

Een beetje een strakke voorkant is ook wel aardig. De radio's van tegenwoordig zien eruit alsof ze in een spaceshuttle thuis horen.

Vervolgens vind ik 300 euro toch wel erg veel. Dus zo rond de 150 mag het kosten.

Vermogen en andere functie zijn onbelangrijk. Het ding zit in een Ford KA, met de standaard speakers.. dus 300watt RMS over 8 lijnen is gewoon onzin in mijn geval.

Iemand tips of aankoop advise? Alvast super bedankt .

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-07 18:21
Ik had wat weinig gedult, en ik heb niet echt het idee dat er veel bekijks in dit topic is.
Dus heb vanmiddag de knoop doorgehakt en een Pioneer DEH-X5500BT gekocht.

Ik kon hem voor 99 euro meenemen... en dat is niet duur in verhouding tot de rest.

Tsja, het is en blijft een kermis ding om te zien, maar bij deze kun je de kleuren via RGB instellen... dus wit zal het worden.

uhm... dank voor de reacties :)

Afbeeldingslocatie: http://images.pricerunner.com/product/image/458175962/Pioneer-DEH-X5500BT.jpg

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24
Ik ben ook op zoek naar een auto radio en mijn eisen komen 100% overeen met die van jou.
Dus mijn vraag, waar heb je die radio voor die prijs gehaald?