Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Usenet programma Web UI

Pagina: 1
Acties:

• GinoGio
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-07 14:19
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een Usenet programma met een WebUI ingebouwd of eentje waarvoor hij gemaakt is, programma met open source of zo. Ik wil gewoon graag van afstand de que kunne bekijken en NZB's toevoegen. is hier iemand bekent mee, heb het halve internet afgespeurd aardig wat reviews gelezen maar veel topic's weinig oplossingen. Ik hoop dat er iemand is die mij veder kan helpen.

eventueel een alternatieve oplossing is ook welkom.

Met vriendelijke groet
Gino

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:02
De meeste bekende usenetclient op de aardkloot? Sabnzbd?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:16

DarkSide

theres no place like ::1

Bedoel je zoiets als Sabnzb? Deze heeft een web interface.
En middels portforwarding kan je die overal ter wereld benaderen.
Zelf nzb's toevoegen

ikzelf heb een watchfolder die ik op dropbox heb staan., Dus alleen een nzb droppen in dropbox en sab pakt hem automagisch op.

edit: zoals hierboven vermeld (en een snelle zoektoch op usenetclient levert bijna automatisch Sab op als antwoord)

[ Voor 17% gewijzigd door DarkSide op 04-12-2012 15:55 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Sysosmaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 15:09
Zoals "Craven" en "DarkSide" al aangeven, SABnzb.

Dit stellen we niet op prijs

[ Voor 51% gewijzigd door iisschots op 04-12-2012 16:07 ]

• GinoGio
ja zoals ik al aangeef heb ik al gegoogled. SABnzb geprobeerd te downloaden kreeg 2x een lege map via sorceforge.

• GinoGio
bekendste? haha veel voor bij zien komen maar niet die iig bedankt. ik ga even aan de slag.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:16

DarkSide

theres no place like ::1

Je geeft niet aan dat je SAB al tegen bent gekomen.
Daarbij heeft SAB zijn eigen homepage

Daar kan je hem het beste vandaan halen.

Verder zijn er op internet nog wel tips te vinden voor de configuratie van SAB. Mocht je daar problemen mee hebben.

SAB is zeker niet heilig. Maar ik persoonlijk vind het een heerlijk programma.
Makkelijk extern te bedienen middels portforwarding op elke pc met een internetconnectie
Of via Apps zoals NZB unity.
En werkt perfect samen met Couchpotato en Sickbeard.
Hoef bijna niets meer met de hand te doen. Alles gaat automatisch.

Dus geeft het nogmaals een kans. En geef anders wat meer informatie over wat er nu precies fout gaat.

excuses. Sab verwijst weer naar sourceforce. Waar ik hem overigens prima vandaan kan halen.
Dus idd evt een mirror pakken?

[ Voor 8% gewijzigd door DarkSide op 04-12-2012 16:06 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:58

The Executer

Lekker belangrijk!

Heb je eventueel ook nog een mirror-link gebruikt om Sab eventueel te downloaden? Dit is de link die Sabnzbd.org mij opleverd: http://sourceforge.net/pr...-win32-setup.exe/download. Eventueel kun je hier ook een link naar een mirror vinden.

Tip: De volgende keer kun je je bericht ook aanpassen, zodat je niet tweemaal een reactie hebt. Komt ook een melding van onder het topic, maar kan natuurlijk zijn dat je er overheen hebt gekeken ;).

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Sysosmaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 15:09
Mocht dit nogsteeds niet genoeg informatie zijn, het sourceforge project naam van SABnzb is "SABnzbdPlus" Succes

• GinoGio
Heren, bedankt de rest red ik wel ;-)

Edit: Typo

[ Voor 32% gewijzigd door GinoGio op 04-12-2012 16:49 ]

Pagina: 1