Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• aldholland
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-02-2021
Beste allemaal,

ik ben al een hele tijd opzoek naar een energiemeter die ik van een afstand kan uitlezen (via netwerk/internet) maar deze meter wil ik tussen een apparaat zetten om alleen dat apparaat te loggen en niet het verbruik van het gehele huis.

Ik heb al een Volcraft Energiecheck 3000 maar deze kan ik niet "remote" uitlezen en deze geeft mij geen grafiek over wanneer het betreffende apparaat de meeste stroom verbruikt.

Weet iemand of zo'n apparaat bestaat en waar kan ik het kopen?

met vriendelijke groet

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Energiemeters... deel hier je ervaringen ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Raven op 04-12-2012 12:54 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• aldholland
Dank voor de link..... maar die had ik al gevonden en daar kan ik niet terugvinden wat ik zoek, vandaar dit aparte Topic.

• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:34

ericplan

5180 Wp PV

aldholland schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:37:
Dank voor de link..... maar die had ik al gevonden en daar kan ik niet terugvinden wat ik zoek, vandaar dit aparte Topic.
Dan plaats je toch een bericht in dat topic? Beter dan een nieuw topic starten. (met een titel vol spelfouten :o )

A'dam PVOutput

• aldholland
ericplan schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:42:
[...]

Dan plaats je toch een bericht in dat topic? Beter dan een nieuw topic starten. (met een titel vol spelfouten :o )
Excuses dan ga ik dat maar eens doen dit keer zonder "alle" spelfouten...... -_-