goedemiddag tweakers,
Mijn trouwe ros vertoont al maanden kuren, en het is nu toch wel eens tijd voor wat vervangingen P:.
Ik zou graag wat adviezen van jullie willen horen. ik zal even vertellen wat ik ervan verwacht.
voor de rest werken alle componenten nog prima, van ram tot gpu ^^.
AMD of intel maakt me niet uit, maar vanuit persoonlijke ervaringen weet ik dat AMD beter is in de goedkopere sectoren.
ik had al even rondgezwerft in de pricewatch, en ik heb even een selectie gemaakt van de mogelijke keuzes:
AMD:
Moederbord:
MSI GF615M-P33
Ik ben voor dit moederbord gegaan omdat de prijs scherp is tegenover wat je krijgt.
Processor:
AMD Phenom II X4 965 Black
Ik heb voor deze processor gekozen omdat deze oud maar goud is, goede overclock mogelijkheden en een zeer scherpe prijs.
Intel:
Ik heb hier helaas echt niks goeds gevonden voor onder de 150 euro :l
Als jullie suggesties hebben laat het even horen!
Gebruik:
ik wil de pc gaan gebruiken voor casual gaming, en als multimedia pc.
Nou dit was het dan weer, als je suggesties of opmekingen hebt, laat het even horen!
Mijn trouwe ros vertoont al maanden kuren, en het is nu toch wel eens tijd voor wat vervangingen P:.
Ik zou graag wat adviezen van jullie willen horen. ik zal even vertellen wat ik ervan verwacht.
voor de rest werken alle componenten nog prima, van ram tot gpu ^^.
AMD of intel maakt me niet uit, maar vanuit persoonlijke ervaringen weet ik dat AMD beter is in de goedkopere sectoren.
ik had al even rondgezwerft in de pricewatch, en ik heb even een selectie gemaakt van de mogelijke keuzes:
AMD:
Moederbord:
MSI GF615M-P33
Ik ben voor dit moederbord gegaan omdat de prijs scherp is tegenover wat je krijgt.
Processor:
AMD Phenom II X4 965 Black
Ik heb voor deze processor gekozen omdat deze oud maar goud is, goede overclock mogelijkheden en een zeer scherpe prijs.
Intel:
Ik heb hier helaas echt niks goeds gevonden voor onder de 150 euro :l
Als jullie suggesties hebben laat het even horen!
Gebruik:
ik wil de pc gaan gebruiken voor casual gaming, en als multimedia pc.
Nou dit was het dan weer, als je suggesties of opmekingen hebt, laat het even horen!