Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41
Ik heb een aantal DVD-RW met video bestanden (normale gangbare DVD-indeling) welke zijn opgenomen met een standalone Sony DVD-R.

Nu zit met het probleem dat een deel bestanden van een multi-session disc (DVD-RW) niet benaderbaar zijn vanuit welke client / speler dan ook. Zo moeten er op de DVD in totaal 4 opnames staan, maar ik kan er maar 2 benaderen. Ook het bekijken van de VOB files levert in dit geval niets op, de grootte van de bestanden op de DVD zijn kleiner dan deze zouden moeten zijn.

Opnamen dateren van 2 verschillende dagen, DVD-RW is dus 2x gebruikt, totdat deze vol was, echter zijn enkel de bestanden van de 1e opname benaderbaar. Dit probleem heb ik bij een aantal DVD's, maar de meeste werken gewoon perfect.

Kijkend naar de DVD-RW zelf zie ik dat deze data er wel degelijk op moet staan, zo rapporteert explorer dat er voor 1.3GB aan bestanden in de VIDEO_TS folder staat, maar de DVD is nagenoeg volledig volgeschreven. Heeft iemand een idee of en hoe ik de data eenvoudig van deze DVD's kan trekken?

1 van de DVD's die ik heb is helemaal niet afspeelbaar, maar wanneer ik in Linux via DD een 1 op 1 kopie maak en deze image doorzet naar MPLAYER dan speelt ie de files wel af. DVD is echter niet benaderbaar (staan geen files op).

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41
Kleine bump.

Ik heb ook in disk welke als empty wordt gerapporteerd. Wanneer ik een dump maak van de betreffende disc en het image bestand sleep naar mplayer, dan kan ik de opname afspelen !

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

DVD-RW brrrrr, ik heb er nog nooit 1 gehad die fatsoenlijk werkte... maargoed dat terzijde. ISObuster kan onafgemaakte/nietafgesloten sessie's lezen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !