Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gerenoveerde Notebooks.

Pagina: 1
Acties:

• Jhessel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-09-2013
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, nou is mijn vraag, wat is jullie ervaring met gerenoveerde laptops? Want vaak hebben ze net dat extraatje wat een laptop leuk maakt en duur zijn ze ook niet. Wat is de downside aan deze fijne rakkers?

Bijvoorbeeld: http://shop.asus.nl/shop/...--4GB-RAM--320GB-HDD.aspx

[ Voor 29% gewijzigd door Jhessel op 04-12-2012 12:22 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bedoel je nu een refurbished of?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jhessel
Jep

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat opzicht komen ze van Asus zelf af, ze zijn goedkoper maar hebben natuurlijk kans op gebruiksporen en je hebt maar beperkte garantie. Dus de downside is stukje gokwerk, ook al hebben ze dat ding refurbished, je weet nooit precies wat er kapot aan is geweest. LCD scherm vervangen is dan geen probleem, maar halfgaar moederbord zit je ook niet op te wachten.

Al vraag ik me af of je soortgelijke specs niet elders al goedkoper kan krijgen, het lijken allemaal wat oudere modellen te zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Maar aan de andere kant refurbished hoeft niet slecht te zijn. Het zit meestal qua kwaliteit net boven tweedehands (Marktplaats, V&A) en net onder nieuw. Daarnaast heb je meestal ook gewoon nog garantie zoals bij een nieuw product.

Wat SinergyX dan weer zegt klopt wel, je moet hopen dat er geen gebruikssporen oid op zitten. Je hebt dus kans dat je een duidelijk gebruikt product krijgt.

• Jhessel
Eigenlijk is dat wel precies wat ik zoek in dat geval, want mijn budget is door een flinke tegenvaller flink in elkaar gedonderd. Maar bij een laptop wil ik uiteraard nog wel een garantie verkrijgen. Ik zal me wat verder verdiepen in de refurbished laptops, hebben jullie nog tips voor me?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:47
Het zijn gewoon gebruikte laptops van klanten die de laptop gecrediteerd hebben gekregen omdat de reparatietermijn niet kan worden gehaald. Denk aan laptops met een defect moederbord waarbij er na 4 weken nog steeds geen zicht is op een levertermijn.
Als ik de specs mag geloven krijg je gewoon weer 2 jaar garantie, dus als je gebruikssporen en een evt accu die niet meer 100% is voor lief neemt kan zo'n laptop heel interessant zijn.
Pagina: 1