Spotify op Synology DS213

Pagina: 1
Acties:
  • 947 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delacour
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Hallo,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om spotify op mijn Synology NAS DS213 te installeren zodat ik vanuit hier mijn muziek wireless kan streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:35
Dit kan je doen door logitech media server te installeren en dan spotify plugin hierop te zetten. Hierdoor kan je op veel systemen streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15758

Beste Delacour,

Jouw topicstart bevat niet genoeg infromatie om een topic te rechtvaardigen. Daarnaast had je je vraag beter in Het grote Synology topic - deel 5 kunnen stellen.

In je user notes lees ik dat je herhaaldelijk bent gewezen op het gebrek van eigen inzet. Dit is je 4e 'opzoekvraag' op GoT. Op dit forum verwachten wij eigen inzet en dat blijkt niet uit je startpost. Ik wil je hier met klem op wijzen, want Tweakers.net en GoT is géén helpdesk waar je je vraagjes neer kunt zetten en verwachten dat wij al het werk voor je doen. Als dat jouw insteek is, zal dat op den duur beloond kunnen worden met het ontzeggen van de toegang tot het forum.

We willen aan je topicstart kunnen zien dat je wel degelijk moeite hebt gedaan eerst zelf antwoord te vinden op je vragen, en dat je uiteenzet wat je zelf gevonden hebt en welke vragen specifiek overblijven waar je zelf niet uitkomt. Ik verwacht van je dat je met bovenstaande rekening houdt. Dit bericht is ook opgenomen in je user notes.

Vriendelijke groet,
CiPHER

Dit topic is gesloten.