kan windows update niet configureren windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-05 07:39

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Hallo,

ik heb sinds een paar dagen Windows 8 64 bit Nederlands (via dreamspark gedownload + licentie) op mijn laptop staan, maar hij kan de updates niet configureren,

Als je hem de update's laat downloaden, hem herstart dan komt er te staan "kan windows update niet configureren windows 8, sluit de computer niet af"

Ik heb het al op google lopen zoeken, maar kon er niks over vinden (behalve over windows 7). Weet iemand hoe je dit kan fixen / hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Krijg je nog een fout code ofzo? Mogelijk helpt de oplossing van Win7 ook hier op Win8 :) Waren er nog andere fouten tijdens de installatie? Misschien staat er iets in de error log? En controleer of het internet wel werkt. Mogelijk kan je hem een setje geven door wat kritiek updates handmatig te instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenond
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Dit probleem heb ik ook. Ik heb dezelfde windows 8 versie van Dreamspark. Na een uur wachten heb ik maar de uitknop ingedrukt gehouden en hopen dat hij nog normaal opstarten. Het enige probleem dat ik nu heb is dat mijn shut-down knop niet meer werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-05 07:39

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Heb het gevonden, heb alle updates handmatig geïnstalleerd ipv automatisch, toen werkte het perfect.