Hallo Tweakers!
Ik ontdekte vandaag dat mijn uploadsnelheid zonder logische reden traag is.
De uploadsnelheid van mijn desktop pc komt niet boven de 5,10Mb/s - 5,80Mb/s bij elke test die ik uitvoer terwijl dit toch echt minimaal 50Mb/s zou moeten zijn aangezien ik al een tijdje glasvezel heb van 100/100 up/down.
De downloadsnelheid is verder wel goed.
Ik ben aangesloten via de kabel en heb op mijn laptop ook wat speedtestjes gedaan en ontdekte ik dat het probleem dus niet aan kabel lag en dus in mijn desktop systeem zit.
De netwerkkaart is een 1Gigabit netwerk kaart: Realtek RTL8111E, deze zit in mijn Asrock H77 Pro4/MVP moederboard.
Ik ben ten einde raad, hopelijk hebben jullie een oplossing hiervoor
.
Speedtest uitslag:
Groetjes, Jesse
Ik ontdekte vandaag dat mijn uploadsnelheid zonder logische reden traag is.
De uploadsnelheid van mijn desktop pc komt niet boven de 5,10Mb/s - 5,80Mb/s bij elke test die ik uitvoer terwijl dit toch echt minimaal 50Mb/s zou moeten zijn aangezien ik al een tijdje glasvezel heb van 100/100 up/down.
De downloadsnelheid is verder wel goed.
Ik ben aangesloten via de kabel en heb op mijn laptop ook wat speedtestjes gedaan en ontdekte ik dat het probleem dus niet aan kabel lag en dus in mijn desktop systeem zit.
De netwerkkaart is een 1Gigabit netwerk kaart: Realtek RTL8111E, deze zit in mijn Asrock H77 Pro4/MVP moederboard.
Ik ben ten einde raad, hopelijk hebben jullie een oplossing hiervoor
Speedtest uitslag:

Groetjes, Jesse
[ Voor 6% gewijzigd door MrJesse op 03-12-2012 23:37 ]