Hallo,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een systeem samenstellen dat stabiel is, toekomstgericht en waarmee ik games kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget dat ik heb is ongeveer 550 euro (exclusief de al aanwezige videokaart, hdd en draadloos internet kaartje).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
• Radeon HD6870 XFX Dual Fan (heeft twee 6pin aansluitingen nodig van voeding)
• 1TB HDD
• Draadloos internet kaartje (PCI)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een cardreader, en een kast die plaats heeft voor een cardreader. Zie voor een totaalplaatje mijn wensenlijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Graag een ATX formaat moederbord (niet kleiner) met optische uitgang. Ik vind het belangrijk dat het systeem weinig geluid maakt.
Voor de duidelijkheid: Ik heb geen kennis van overclocken e.d. Het kan dat ik dat ooit wil doen als het systeem te traag wordt, maar geen vereiste.
De volgende lijst is gemaakt met dank aan ‘Desktop best buy guide: editie november 2012’ en meerdere forums op deze website (Inderdaad, geen SSD, ik twijfel nog):
Graag jullie reacties!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een systeem samenstellen dat stabiel is, toekomstgericht en waarmee ik games kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget dat ik heb is ongeveer 550 euro (exclusief de al aanwezige videokaart, hdd en draadloos internet kaartje).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
• Radeon HD6870 XFX Dual Fan (heeft twee 6pin aansluitingen nodig van voeding)
• 1TB HDD
• Draadloos internet kaartje (PCI)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een cardreader, en een kast die plaats heeft voor een cardreader. Zie voor een totaalplaatje mijn wensenlijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Graag een ATX formaat moederbord (niet kleiner) met optische uitgang. Ik vind het belangrijk dat het systeem weinig geluid maakt.
Voor de duidelijkheid: Ik heb geen kennis van overclocken e.d. Het kan dat ik dat ooit wil doen als het systeem te traag wordt, maar geen vereiste.
De volgende lijst is gemaakt met dank aan ‘Desktop best buy guide: editie november 2012’ en meerdere forums op deze website (Inderdaad, geen SSD, ik twijfel nog):
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 204,90 | € 204,90 |
1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 121,95 | € 121,95 |
1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 52,01 | € 52,01 |
1 | Xigmatek Asgard Pro | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 34,99 | € 34,99 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 37,18 | € 37,18 |
1 | be quiet! Pure Power L8 430W | € 55,20 | € 55,20 |
1 | Revoltec Procyon 1.5 (RZ061) | € 6,97 | € 6,97 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 553,10 |
Graag jullie reacties!