Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick112
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-05-2024
Hallo,
Na aanschaffen van nieuwe tv is de oude naar boven verhuisd met decoder.
Eerst kon de decoder geen zenders vinden. Dus nu antenne versterker ertussen en vindt hij wel zenders. Maar ik heb geen beeld... geluid doet het wel. Alleen nederland 1, ziggo kanaal en nickelodeon doen het helemaal met beeld en geluid. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Lijkt wederom een signaal of signaal beveiligings systeem. Als het goed is staat er in de handleiding precies wat je moet doen. Mogelijk is het verboden wat je doet of dien je een speciale handeling uit te voeren voordat het werkt. Dit staat als het goed is in de handleiding of is bekend bij de helpdesk van Ziggo of wie je provider ook is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 09:51
Smartcard er verkeerd om in?
Ik neem aan dat alle zenders wel gewoon gevonden zijn. Je zou dus een foutmelding op je scherm moeten krijgen. Wanneer je gaat zoeken met Google op de foutmelding (het E-nummer vooral) moet je er achter kunnen komen wat de oorzaak is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick112
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-05-2024
Smartcard zit goed. Ik ontvang overigens 3 zenders goed. Ook geen foutcode, gewoon zwart beeld met wel het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zit de cam-module er dan verkeerd om in? Je hebt 4 combinaties, probeer ze alle 4 eens ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards