[Ziggo] [CI+] LG 32LD550 Program Scrambled

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Hey Tweakers,

Vandaag heb ik een CI+ module voor mijn LG 32LD550 tv gekocht.

Ik heb het hele installatie proces gevolgd, eerst de CI+ module in de tv plaatsen, zenders opzoeken en daarna pas de smartcard erin.

Nu heeft mijn tv alle zenders goed gevonden, en krijg ik gewoon (SD) beeld op Nederland 1.
Echter als ik naar bijvoorbeeld RTL4 ga krijg ik de melding: ''Program Scrambled'' te zien. Ik heb gezocht op internet, maar ik kom er niet uit! Ik ben momenteel de hele dag bezig om het probleem op te lossen, maar niets helpt.

Ik heb de CI+ module ook met een andere smartcard getest, en zelfs dan geeft hij ook deze foutmelding.

De informatie van de kaart (Irdeta CI+ Smit module) kan ik prima uitlezen, net zoals informatie van beide (Ziggo) smartcards opvragen lukt prima.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want zoals je begrijpt baal ik hier behoorlijk van. :/

Alvast bedankt!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:11

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dit komt me bekend voor, mijn Sharp tv doet t zo nu en dan ook.. Ook een smit module, echter doet die het gewoon weer na een minuutje wachten :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:33

Brons

Fail!

Move naar LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 15:23
Weet niet of het nodig is, maar is je smartcard aangemeld bij ziggo. Probeer is een smartcard van de buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:11

mr.paaJ

generatie cmd+z

Staat je TV op een locatie waar eerder nog geen DTV werd gekeken? Heb je wel de melding gezien dat hij de certificering doorloopt (meestal in stappen van 20%). Kan zijn dat het activatie-signaal niet door de splitter/versterker heen komt, dan kun je proberen hem beneden aan te sluiten om te kijken of het dan wel werkt.

liever de tong gebrand dan lauwe soep