Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

youtube channel tips

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een youtube channel gemaakt, maar telkens als ik een video upload gelijk 4 dislike's :/ heeft iemand tips voor een youtube naam, want de naam is niet heel goed en heeft iemand tips voor de video's.

Dit zijn paar video's

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KjcLqPz4KY0&list=PL7B96141ED1C8334C&index=1&feature=plpp_video]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HzSmmEqkjfs&list=UL%5B/vide]

(ik zie nu pas dat ik het in het verkeerde topic hebt geplaatst, het moet toch naar internetmarketing, hoe moet ik het verplaatsen??

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 18:41 ]

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:33
Verplaatsen van het topic kan je volgens mij niet zelf doen.
En gebruik veel tags in je filmpjes. Ook gewoon in de beschrijving tags gebruiken. Misschien de titel met BLOKLETTERS.
Dat overclock filmpje, praat inplaats van dat typen op kladblok. Dat is wel vervelend om naar te kijken.

[ Voor 22% gewijzigd door OneTimer op 03-12-2012 22:55 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:46:
Ik heb een youtube channel gemaakt, maar telkens als ik een video upload gelijk 4 dislike's :/ heeft iemand tips voor een youtube naam, want de naam is niet heel goed
Calimero?
en heeft iemand tips voor de video's.
Maak ze zoals je ze zelf graag ziet. Kijk eens naar andere video's en bepaal wat ze prettig/onprettig maakt om naar te kijken/luisteren. Zoek eens wat tutorials op. Stop wat meer aandacht in de omschrijving en let op opmaak, hoofdlettergebruik, interpunctie, spelling en grammatica. Als het om informatieve filmpjes gaat geef ik de voorkeur aan korte, to-the-point video's. Video's waarin iemand in een editor stottert klik ik gelijk weg.
ik zie nu pas dat ik het in het verkeerde topic hebt geplaatst, het moet toch naar internetmarketing, hoe moet ik het verplaatsen??
Daar is de Rapporteer-link bovenaan voor (is inmiddels gedaan).
Dat zijn hoofdletters. En bij mij wekt overmatig gebruik ervan bepaald geen sympathie op.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:33
8088 schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:23:
[...]

Calimero?

[...]

Maak ze zoals je ze zelf graag ziet. Kijk eens naar andere video's en bepaal wat ze prettig/onprettig maakt om naar te kijken/luisteren. Zoek eens wat tutorials op. Stop wat meer aandacht in de omschrijving en let op opmaak, hoofdlettergebruik, interpunctie, spelling en grammatica. Als het om informatieve filmpjes gaat geef ik de voorkeur aan korte, to-the-point video's. Video's waarin iemand in een editor stottert klik ik gelijk weg.

[...]

Daar is de Rapporteer-link bovenaan voor (is inmiddels gedaan).

[...]

Dat zijn hoofdletters. En bij mij wekt overmatig gebruik ervan bepaald geen sympathie op.
Hoofdletters blokletters jaja ;)
Nee maar het werkt wel voor veel mensen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Je channel toont weinig tot geen leuke, innovatieve content. Je channel zelf is erg blank en ook je usericon mist.

- Gebruik je stem IPV kladblok. Alternatief hierop kan je ook burned-in comments gebruiken in een duidelijk lettertype in met een duidelijke kleur (Wit).

Verder krijg ik bij je HD5450 overclock video zo'n "Verzin wat beters om je vrije tijd te vullen" idee, je word in de video gepresenteerd met een ondergespammed bureaublad, met tools en andere onzin die je eigelijk niet nodig hebt en dingen veel te gecompliceerd maken.

- Probeer interessantere games te tonen. Sniper ghost warrior is nou niet echt het toppunt van shooter games... FSX is een interessante game. Maar hier is de fanbase niet zo gigantisch groot dat veel mensen zullen kijken.

- Je channel zelf is kaal, extreem kaal. Geen fatsoenlijke achtergrond, geen usericon, geen text over jezelf. Helemaal nada.

Nou durf ik mijzelf ook geen kenner te noemen, maar ik word gelukkig niet ondergespammed met dislikes 8)7 .

offtopic:
Minecraft samen met je neefje opnemen op een beschonken avond levert achterlijke lol op :')

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 03-12-2012 23:45 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:08

Umbrah

The Incredible MapMan

tutorialfreakxd is natuurlijk geen naam, sowieso: namen beginnen met hoofdletters. Ga er vanuit dat je filmpje NIET full-screen bekeken wordt, en op die manier is typen in notepad zoals je begint... af te raden.

Verder: ruim je bureaublad op.

Ook: let op je spelling en opmaak gebruik. Ik ben het eens met wat de antieke processor boven me zegt: kijk zoals je ze zelf graag ziet. Welkom op het Internet, waar eisen onmogelijk hoog zijn.

Ik heb de moeite genomen om je eerste filmpje te bekijken.

Laat ik beginnen met het feit dat ik maar één van je filmpjes heb gezien, op Youtube zelf.

De eerste 1:30 zie ik je tikken in een onleesbaar (ja, ik heb meer te doen, of ik wil gelijk zelf meedoen, dus ik zet hem niet full screen) Notepad scherm. En daarnaast beveel je me, in kleine letters (grammatica, grammatica, grammatica), om op 1080p te gaan kijken. Ik maak zelf wel uit wat ik doe, en die postzegel van standaard youtube werkt nou eenmaal beter als ik je instructies wil volgen.

Maar goed, dat is mijn eerste indruk. En dat is erg erg erg belangrijk, vaak beslist iemand in de eerste 8 seconden of een filmpje de moeite waard is of niet, hoewel een (goede) intro van 4 á 5 seconden (zoals tweakers filmpjes) vaak vergeven wordt en niet meegeteld wordt. Dat geeft je, als je besluit om je "merk", dus, je kanaalnaam, tussen de 12 tot 13 seconden om je gebruiker over te halen om verder te kijken. Overweeg een microfoon te kopen, en oefen in je Engels om zo accentloos mogelijk (het hoeft niet perfect, als het qua inhoud maar klopt en goed Engels is: een accent mag, sterker nog: het getuigt van respect als je als buitenlander goed bent in Engels) te gaan praten. Een goede microfoon en goede geluidsniveaus zijn aan te raden. Niemand heeft zin om doof te worden en naar een 14-jarige te luisteren in steenkolen Engels. Nederlands mag ook, maar daar geld hetzelfde voor. Gezien het feit dat je alles in het Engels doet, is het wijs om te blijven bij Engels.

En dan is daar je presentatie zelf... audio. Tsja. Het is een standaard youtube riedeltje. Je hebt niet eens zelf iets uitgekozen en de rechten bemachtigd. Daarnaast stopt het ook eens na 4:30 en dan kijk ik naar jou, in notepad, in stilte. Ik kan niet eens lezen wat je tikt. Gek genoeg kijk ik nog...

En wat dat betreft... tsja... je presentatie! Hoe boei je me? Je zult me sowieso moeten bedienen met de resolutie, immers, ik wil niet full-screen gaan. Waarom zou ik meer moeten zien dan alleen het venster wat er toe doet zelf? Zoom dus in, uit, en laat het wat dynamischer zijn dan die eeuwige desktop van je die alleen full screen is.

En tsja, over die desktop? Ik ben toch even full-screen gegaan... wat voor meerwaarde bied:
  • Recycle Bin (die vol is)
  • 3DMark11
  • 3DMark Vantage
  • Adobe Reader
  • Railworks Sim
  • Ship Sim 2008
  • Spotnet (foei)
  • Sims Late Night
  • Creator.XLS
  • mapje muziek op je bureaublad (zet dat in je library, foei)
  • Nero Burning Rom
  • Map1.xlsx
  • WinRing0.vxd (WTF)
  • R4isdhc_rts.. folder
  • RAR files vanalles
  • Clocklog
  • Aida64
  • Een pirated kopie van VMWare Workstation
  • CCCleaner
  • CPUID CPU-Z
  • Sims3
  • Boekopdracht 2.docx
  • Grabit
  • ELO Geschiedenis
  • Fictiedossier
  • Hj
  • hoe ginghet
  • Leesautobi...
  • Loin King (??)
  • Couplet 1 oude versie
  • Router
  • Readme
  • Persoonlijke brief 18.docq
  • fg
  • asd.png
  • ziggoTVScreamer
  • enKernelupdate.rar
  • winring0.dll
  • winring0.sys
  • Een gebrek aan niet-IE browsers
op je desktop? Sommige van die dingen zijn erg persoonlijk, en anderen kunnen je serieus misschien wat schade toedoen... als ik jou was zal ik dat filmpje zelfs offline halen voordat een of andere copyright boer je schikkingsvoorstellen gaat doen op basis van wat je op je desktop hebt!!

Tsja, en verder... het filmpje verkoopt niet WAAROM ik zou overklokken. Een 5450 is een erg generieke, niet populaire kaart... je kunt het algemener maken en wat achtergrond geven, en dan de 5450 als voorbeeld gebruiken in een algemene how-to. En dan laten zien hoe zelfs zo'n kaart kan verbeteren. Laat het "voor" en "na" beeld zien. Je hebt 3Dmark toch? Lees eens wat graka of laptop reviews op Tweakers om te zien HOE je graphics benchmarkt en verkoop het overklokken ZELFS bij slome budgetkaarten!

Verder kun je duidelijk Youtube comments gebruiken. Dat kun je echter ook gebruiken voor het geval ik geen geluid heb -- sommige mensen willen in stilte OC-en of geen mensen horen praten op youtube. Het doel van het filmpje kan in de naam staan, en met die "pijltjsboxen" op X,Y locaties met een tijdindex kunnen in een paar woorden vertellen wat je aan het zeggen bent.

Ik hoop dat je hier een paar punten uit kunt halen, en dat je dit kunt gebruiken om tot een breder publiek te komen. De inhoud van de OC zelf heb ik niet bekeken (hoewel elke generieke hoe-klok-ik-een-5000-serie-over text guide op google hetzelfde doet), en Youtube kan meerwaarde bieden, en een kanaal, wat je als merk wilt neerzetten kan je zelfs een reputatie geven en een baan. Maar je zult een hoop moeten doen!

• video kwaliteit (zoom, praat, geen sloom getyp wat ik moet aankijken (knip het er dan tussenuit), en bruikbaarheid op standaard youtube resolutie).
• Audio kwaliteit (praat, laat je muziek origineel zijn ALS je het gebruikt)
• Presentatie kwaliteit (lengte, uitleggen wat je meerwaarde is, generiek maken naar HD5000-series of graka's algemeen en beslissen hoe extreem je het wilt, phase-change+voltmods of iets wat iedereen veilig in z'n eigen keuken kan doen, bureaublad opschonen, inzoomen, to-the-point)
• Je "merk", werk aan een intro, audio-brand, kleur
• Je gebruik van het medium: youtube kan ondertitelen en captions neerzetten op plekken/tijden: doe dat dan ook. Ook is je omschrijving erg slecht grammaticaal en technisch gezien, en staat er voor de embedders onder ons geen titel of thumbnail in het filmpje zelf (je kan zelf de thumbnail betalen, op de frame nauwkeurig).

Een goed voorbeeld is dit kanaal (ook erg humoristisch). Overigens: het zijn géén guides, maar rap battles met een komische draai (deze week: Batman VS. Sherlock Holmes, beste is en blijft Bill Gates VS. Steve Jobs):

YouTube: Epic Rap Battles of History

Ze doen goede video's, maar ook de branding er omheen is consistent en goed, tot op hun omschrijvingen na (hoe bijvoorbeeld ingeklapt alleen de eerste 3 regels zichtbaar zijn).

Overigens, misschien kom ik wat zwaar en kritisch over, maar bedenk wel: ik heb je hele video gezien en een tijd getikt om je te helpen. En geloof me, dat doe ik niet als het helemaal hopeloos is. Er staat tenminste geen "trial of screencap software" bovenaan je filmpje...

[ Voor 7% gewijzigd door Umbrah op 03-12-2012 23:58 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:55
WTF? Waarom ga je in godsnaam heel zijn desktop op zitten noemen? :D

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Super bedankt voor de tips, ik ga een achtergrond maken voor mijn youtube channel in het vervolg zal ik een mic gebruiken, want het is echt niet te lezen, zelf zou ik dan ook gaan afhaken op 1:30, een intro is wel erg nodig, want ik zag bij de link die umbrah stuurde, dat je gelijk zag waar het filmpje over gaat in de intro.

De titels moeten ook anders, aan mijn engels grammatie ben ik aan het werken dus dat komt wel goed :P

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Voor nog meer tips zou je de zelfde vraag ook aan Google kunnen stellen: http://www.google.com/search?q=youtube+channel+tips

Succes :)
Uit de zelfde categorie als Shaving Ryan's private en When Harry did Sally.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:40
Volledig eens met Umbrah.
Gebruik ook een iets specifiekere titel (Welke grafische kaart in dit voorbeeld?) en doe wat meer moeite op je beschrijving.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de titel veranderd maar ziet er slechter uit dan eerst vindt ik zelf, misschien klinkt dit beter (HOW TO: OC YOUR ATI RADEON CARD), zullen ze OC snappen :? .

• Broken
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 10:40
Ik zou nog eens heel goed kijken naar de berichten van Umbrah en 8088. Daarnaast zou het volgende willen aanraden:
  • Bekijk eens de video reviews op tweakers en let op wat zij doen
  • Zoek eens een paar youtube celiberties op (bv. Total Biscuite)
  • Denk eens na over wat jij prettig vind om naar te kijken, ik vermoed dat je zelf redelijk snel tot de conclusie komt dat een kladblok ee no-go is.
  • GEEN CAPS, CAPTAIN CAPSLOCK! Sorry, moest even om een punt duidelijk te maken. Capslock is nogal schreeuwend, gewoon normaal hoofdletter gebruik.
En betreft OC, bedoel je Orange County? Trek daar je conclusie uit ;)

//Edit

Toch nog even het een en ander toevoegen:

Eerste filmpje
Persoonlijk zou ik aanraden deze te verwijderen en opnieuw te maken. De huidige setup is waarschijnlijk meer schadelijk voor je kanaal dan dat het goed doet.
Tevens zou ik je willen aanraden niet meer te type, je bent er helaas niet snel genoeg voor. De gemiddelde persoon zal niet wachten tot dat jij een zin hebt uit getypt.

Tweede filmpje
Waar zit ik naar te kijken? (Ja, ik heb de titel gelezen). Je bent een spelletje aan het spelen, maar waarom zou ik dit willen kijken?
Er zit namelijk helemaal geen begeleiding bij dan wel uitleg over welke settings jij gebruikt om met deze kaart de resultaten te halen. Ik begrijp dat je intenties anders zijn maar zoals ik het nu zie is het niet meer dan een persoon die een spelletje speelt.

[ Voor 40% gewijzigd door Broken op 04-12-2012 20:36 ]

01101000 01100101 01101100 01110000

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

OP verzoek naar Internetmarketing

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik een nieuwe youtube account aan maak, want ik kan de weergaven naam niet veranderen :(

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Mag ik vragen voor welke naam je gaat? Misschien leuk voor ons om je te helpen!

Verwijderd

Topicstarter
Tutorial lab vind ik zelf wel een leuke naam, op mijn nieuwe channel zal ik tuurlijk al jullie tips verwerken, nogmaals erg bedankt voor jullie tips en kritiek!!

Mij logo is af, nu ga ik beginnen aan een achtergrond!!!
YouTube: Tutorial lab

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2012 17:56 ]

Pagina: 1