Hallo,
Ik heb een eenvoudige computer staan die ik alleen voor wat internetten en e-mailen gebruik maar ik zou er eigenlijk ook wel F1 2012 mee willen spelen. Ik heb de demo gedownload en die draait wel maar het speelt niet lekker (lijkt af en toe in slowmotion te gaan).
De specs van mijn pc zijn:
Processor: AMD X2 II 260
Moederbord: ASrock 880GMH/USB3 (onboard AMD Radeon HD 4250 graphics)
Videokaart: Zie hierboven
Geheugen: 4Gb
Nu zal de onboard videokaart waarschijnlijk wel de bottleneck zijn maar is het voldoende om alleen een nieuwe videokaart aan te schaffen of is de processor ook te traag? Nu heb ik helemaal geen verstand van videokaarten (dus ook geen specifieke voorkeur) maar wat zou een goede kaart zijn? Budget voor de videokaart is ongeveer 75 euro.
EDIT: Zou deze kaart een goede optie zijn? pricewatch: Asus EAH6670/DI/1GD3
Past binnen budget en zit in de HD6000 serie wat zou moeten werken met F1 2012
Alvast bedankt.
Siemon
Ik heb een eenvoudige computer staan die ik alleen voor wat internetten en e-mailen gebruik maar ik zou er eigenlijk ook wel F1 2012 mee willen spelen. Ik heb de demo gedownload en die draait wel maar het speelt niet lekker (lijkt af en toe in slowmotion te gaan).
De specs van mijn pc zijn:
Processor: AMD X2 II 260
Moederbord: ASrock 880GMH/USB3 (onboard AMD Radeon HD 4250 graphics)
Videokaart: Zie hierboven
Geheugen: 4Gb
Nu zal de onboard videokaart waarschijnlijk wel de bottleneck zijn maar is het voldoende om alleen een nieuwe videokaart aan te schaffen of is de processor ook te traag? Nu heb ik helemaal geen verstand van videokaarten (dus ook geen specifieke voorkeur) maar wat zou een goede kaart zijn? Budget voor de videokaart is ongeveer 75 euro.
EDIT: Zou deze kaart een goede optie zijn? pricewatch: Asus EAH6670/DI/1GD3
Past binnen budget en zit in de HD6000 serie wat zou moeten werken met F1 2012
Alvast bedankt.
Siemon
[ Voor 14% gewijzigd door siemonsimson op 03-12-2012 18:28 ]