Wijziging User Review - [sir serial] [ECP0WERS]

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 15:28

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Hallo Moderators

Ik had ongeveer een week geleden een advertentie lopen met daarin een upgrade set aangeboden,
het gaat om de volgende advertentie : V&A aangeboden: E6600 + P965 Neo en 2Gb DDR2

Deze Tweaker won de veiling maar trekt zich na 3 dagen (ik dacht een week maar was inderdaad 3 dagen) na de veiling terug met als reden dat het niet voor hem was en degene voor het wie het was geen intresse of iig het geld niet overmaakte en hij daarom afhaakte, dit terwijl ik toch duidelijk in mijn advertentie zet (omdat dit helaas steeds vaker voorkomt) dat als je bied je dit alleen doet als je de set ook daadwerkelijk wilt en ik anders een - beoordeling zal geven : (als winnaar niet reageerd betekend dit een - beoordeling en gaat de set naar de 2e plaats)

Ik heb deze Tweaker (na mijn mening) terecht een - beoordeling gegeven want ik vind dat als je voor iemand anders bied je er ook voor zorgt dat deze betaald en anders je tegen diegene zegt dat ze gratis een account aan kunnen maken bij tweakers en zelf kunnen bieden! of zorg dat je een bedrag afspreekt met diegene en zorg dat je dit bedrag van deze krijgt voor je gaat bieden!

Nu kreeg ik vandaag van deze tweaker de volgende - beoordeling : Beetje jammer dat je zo reageert, bovendien snap ik niet dat je 2 dagen ervaart als een week. ( ttp://tweakers.net/gallery/165964/#tab:vraagaanbod
en deze beoordeling vind ik dus onterecht.. ik vind het eerder jammer dat hij afhaakt terwijl hij dus bied op mijn advertentie en ik nu dus een nieuwe koper moet vinden.

Dus bij deze mijn verzoek zijn - beoordeling bij mij te verwijderen want mijn communicatie (waar ik nu 1 ster voor krijg) kon in mijn ogen niet beter want ik heb meteen na aflopen van de veiling een dm gestuurd met de vraag of hij het setje op wou halen of dat ik het moest verzenden.

Gr: Serial

Ps: Ik zal deze topic ook naar de tweaker sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Inmiddels gestuurd (via DM) :

Hoi

Ik zag jou beoordeling bij mij staan en vind deze zeer onerecht.

Oke het was geen week maar dit neemt niet weg dat jij je niet aan jou afspraak houd namelijk na het winnen van een veiling niet de koop rond maken.

Ik wil je daarom ook vragen jou beoordeling bij mij weg te halen.

Ik heb op het forum een topic geopend met de vraag of de moderators dit willen doen.

Jij vind het jammer dat ik zo reageer, ik vind het jammer dat jij afhaakt en ik met het setje blijf zitten en om volgende tweakers met een veiling daarvoor te behoeden heb je deze beoordeling gekregen.

Vind jij jou beoordeling bij mij wel terecht dan graag verdere discussie hierover bij de volgende topic : sir serial in "Wijziging User Review - [sir serial] [ECP0WERS]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Is opgelost door middel van DM.

Gaarne User Review verwijderen.

AMD Ryzen 9 9900X | Minisforum MS-A1 | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Dank je EC!

Als een admin denkt dat mijn - beoordeling bij hem geen meerwaarde heeft mag deze van mijn part ook weg gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beide verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Bedankt MIcrokid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Dank u beide!

AMD Ryzen 9 9900X | Minisforum MS-A1 | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.