Beste mensen
Ik ben op zoek naar een laptop dat ik als student kan gebruiken om in mijn vrije tijd te gamen. Ik ga over 2 jaar een jaar in het buitenland studeren dus het liefst iets dat het tot dan probleemloos mee kan.
Ik heb nu een Acer Aspire 7530, maar de laptop is gewoon simpel gezegd op.
Accu gaat 1 minuut mee en de adapter ingang is ook naar de klote. De laptop zelf is ook traag geworden. Meeste games haalt hij maar 37 fps -,-
•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voor webbrowsing, voor school, gamen (BF3, AC 3, etc.)
•Wat mag je laptop gaan kosten? •
500 - 700 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, ik heb hem nu eigenlijk altijd aan de adapter zitten op me eigen kamer, ik neem hem alleen mee als ik bij iemand ga gamen of een project moet maken op school.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, maar acer ben ik niet echt tevreden mee tot nu toe.
En ik zou graag een schermgrootte van tussen de 16 - 18 inch willen.
Ik heb eigenlijk niet echt veel verstand van laptops, wat nou geschikt is voor gamen etc.
alvast bedankt voor het advies!
groeten Stan
Ik ben op zoek naar een laptop dat ik als student kan gebruiken om in mijn vrije tijd te gamen. Ik ga over 2 jaar een jaar in het buitenland studeren dus het liefst iets dat het tot dan probleemloos mee kan.
Ik heb nu een Acer Aspire 7530, maar de laptop is gewoon simpel gezegd op.
Accu gaat 1 minuut mee en de adapter ingang is ook naar de klote. De laptop zelf is ook traag geworden. Meeste games haalt hij maar 37 fps -,-
•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voor webbrowsing, voor school, gamen (BF3, AC 3, etc.)
•Wat mag je laptop gaan kosten? •
500 - 700 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, ik heb hem nu eigenlijk altijd aan de adapter zitten op me eigen kamer, ik neem hem alleen mee als ik bij iemand ga gamen of een project moet maken op school.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, maar acer ben ik niet echt tevreden mee tot nu toe.
En ik zou graag een schermgrootte van tussen de 16 - 18 inch willen.
Ik heb eigenlijk niet echt veel verstand van laptops, wat nou geschikt is voor gamen etc.
alvast bedankt voor het advies!
groeten Stan