Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

Topicstarter
Hoi,

Wat zal ik doen: een iphone 4s of een 5 los kopen. Een 5 is hoger qua aanschafwaarde, maar zal ook hoger liggen qua restwaarde. Een iphone 4s ligt allebei lager.
Wel heb je te maken met nieuwe aansluitng van 5 en nieuw design die ervoor zorgt dat je m makkelijker verkoopt later denk ik.

Toch weet ik niet wat ik moet doen. Vind rond de 600e wel vrij veel geld om in 1 keer te betalen. Loont het wel? En biedt het veel extra t.o.v. oude versie?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-05 10:00
De 5 is af, sneller, groter scherm, nieuwe connector, houd voorlopig beter zijn waarde. Ik zou dan de 5 doen als je het kunt betalen, want het is en blijft veel geld voor een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

4S = A5X Proc.
5 = A6X Proc.

De 5 is heel wat sneller dan de 4S alleen de vraag rest, wat wil je ermee doen?
Beetje bellen/sms'en en af en toe spelletje doen is de 4S ruim voldoende.
Wil je de toekomstige spellen goed kunnen spelen en vind je het prettiger om naar een groot scherm te kijken die ook scherper is. Dan neem je de 5.

Je kan de keuze pas echt maken als je ze beiden in je handen hebt! Ik zou zeggen stap een winkel binnen en test ze en maak dan je keuze!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480250

Ik zou zeggen neem de Iphone 4 en koop dan later de Iphone 5S.. Die zal vast snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:02
Kijk ook naar lange-termijn ondersteuning. Apple staat erom bekend hun producten niet meer dan 2-3 jaar te ondersteunen met nieuwe iOS versies, en aangezien de 4s alweer een jaar oud is, zul je binnen twee jaar waarschijnlijk geen updates meer ontvangen, terwijl je waarschijnlijk nog een jaar langer met je 5 zal kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:04

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Aangezien CEA alleen voor aankoopadvies is betreffende producten besproken in CE. En telefoons worden besproken in Mobile, niet CE ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

De snelste processor nemen want Apple let bij hun updates niet erg op of een ouder model nog wel de software even vloeiend kan draaien als dat het geval was bij de software versie waar het model mee werd geleverd. Ik vind beide toestellen absurd duur. Afhankelijk van je gebruik zou je ook gewoon naar een goedkoper Android toestel kunnen kijken.
Pagina: 1