Waar blijven de reviews voor toestellen als Samsung Ativ Smart PC 500t and 700t, sony Vai Duo 11, Thinkpad tablet 2, Dell Latitude tablet 10, Asus Vivo tab, Acer W500...
Tweakers.net schenkt op dit moment weinig aandacht aan deze toestellen daarom ging ik op zoek naar info op andere sites en daar kwam ik op volgende forum: http://www.theverge.com/2012/11/17/3658630/where-are-the-reviews-for-samsung-ativ-smart-pc-500t-and-700t-sony dus ook daar geen geluk.
Deze toestellen zijn al een tijdje beschikbaar maar er zijn toch weinig betrouwbare reviews te vinden! Hoe komt dit?
Ik ben van plan om een draagbaar toestel te kopen waar ik vooral office op wil draaien maar het toestel moet er via zijn video uitgang ook een full hd video kunnen uitpompen. Op papier is de Samsung Ativ smart pc 500t het perfecte toestel voor mij:
all-round compatibiliteit:
Tweakers.net schenkt op dit moment weinig aandacht aan deze toestellen daarom ging ik op zoek naar info op andere sites en daar kwam ik op volgende forum: http://www.theverge.com/2012/11/17/3658630/where-are-the-reviews-for-samsung-ativ-smart-pc-500t-and-700t-sony dus ook daar geen geluk.
Deze toestellen zijn al een tijdje beschikbaar maar er zijn toch weinig betrouwbare reviews te vinden! Hoe komt dit?
Ik ben van plan om een draagbaar toestel te kopen waar ik vooral office op wil draaien maar het toestel moet er via zijn video uitgang ook een full hd video kunnen uitpompen. Op papier is de Samsung Ativ smart pc 500t het perfecte toestel voor mij:
all-round compatibiliteit:
- volledige versie windows 8
- full size USB 2.0
- micro hdmi met full hd video ondersteuning
- Laag verbruik -> 10u+ batterij
- Passieve koeling -> laag gewicht, dunne behuizing
- Hoe zit het met de bouwkwaliteit van deze toestellen?
- Zijn er versies met 3G en 4G/LTE ondersteuning?
- Is de intel atom in dit toestel krachtig genoeg?
- Kan ik eenvoudig Linux installeren op een tablet met atom z2760 chip?
- Presteert de batterij met intel atom echt zoveel beter als een toestel dat draait op intel i3/5/7?
- Atom chips draaien op 32bit software, hoe zit het met compatibele programma's in de toekomst nu de meeste overschakelen naar 64bit.
- ...