Ik ben op zoek naar een lcd monitor om mijn nieuw aangeschafte mac mini te complementeren.
Ik zal de monitor vooral gebruiken voor tekstverwerken, internetten (lezen), developen voor iOS en de Mac met Xcode, en alledaags "standaard" gebruik zoals e-mail etc. Hij zal NIET gebruikt worden voor gamen of films kijken, wel voor grafische toepassingen als photoshop en andere ontwikkelaarstools.
Eisen/wensen:
-Budget: max. 200 euro
-Grootte: 22-24 inch, niet meer niet minder. Ik wil 2 programma's naast elkaar open kunnen hebben.
-Ergonomisch: in hoogte verstelbaar en kantelbaar
-Zo min mogelijk stress voor de ogen tijdens langere tijd tekst lezen en schrijven en developen
-Accurate kleurweergave
-Duurzaam, goeie kwaliteit, moet een tijdje mee gaan.
Ik ben de volgende modellen tegen gekomen die ik in overweging heb:
-Dell Ultrasharp U2312HM/U2311H
-Viewsonic VP2365wb
Zouden deze modellen geschikt zijn, en zijn er betere/andere alternatieven?
Bij voorbaat dank!
Ik zal de monitor vooral gebruiken voor tekstverwerken, internetten (lezen), developen voor iOS en de Mac met Xcode, en alledaags "standaard" gebruik zoals e-mail etc. Hij zal NIET gebruikt worden voor gamen of films kijken, wel voor grafische toepassingen als photoshop en andere ontwikkelaarstools.
Eisen/wensen:
-Budget: max. 200 euro
-Grootte: 22-24 inch, niet meer niet minder. Ik wil 2 programma's naast elkaar open kunnen hebben.
-Ergonomisch: in hoogte verstelbaar en kantelbaar
-Zo min mogelijk stress voor de ogen tijdens langere tijd tekst lezen en schrijven en developen
-Accurate kleurweergave
-Duurzaam, goeie kwaliteit, moet een tijdje mee gaan.
Ik ben de volgende modellen tegen gekomen die ik in overweging heb:
-Dell Ultrasharp U2312HM/U2311H
-Viewsonic VP2365wb
Zouden deze modellen geschikt zijn, en zijn er betere/andere alternatieven?
Bij voorbaat dank!