Laptop, vooral voor studiegebruik.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhessel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-09-2013
Beste Tweakers,

Ik heb een jaar of twee geleden een der series van de Asus K50IJ gekocht voor een euro of 450. Ik was hier echt heel tevreden mee(ondanks dat door een ongelukje met de stofzuiger ik een letter p miste), gezien ik de laptop vooral voor browserwerk gebruikte, voor spelletjes was het ding dan ook wat minder geschikt. Ik sleepte de laptop niet erg vaak mee, dus het belang van een lichte laptop is relatief gering.

Nou is mijn geliefde laptop onlangs uit mijn huiskamer gejat en zit ik zonder. Het lastige is dat mijn budget ook zeker niet is vergroot, dus ik zoek ook eigenlijk nog steeds iets van max 450 euro. Ik ben nog steeds gecharmeerd van de besturingsmanier van Asus en heb dus eigenlijk alleen nog maar naar een Asus gezocht, maar jullie weten vast wel beter!

Hebben jullie nog voorstellen van zo'n 450 euro?
_/-\o_

Edit:
Ik vond deze laptop:
pricewatch: Packard Bell EasyNote LV LV11HR-1245NL (NX.C1CMH.002)

[ Voor 12% gewijzigd door Jhessel op 03-12-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30

D4NG3R

kiwi

:)

Heb je nog geld via de verzekering kunnen terugkrijgen, eventueel hiermee je budget wat verhogen?

Ik neem aan dat je eisen nog steeds het zelfde blijven, of wil je toch wel graag af en toe een (wat moderner) spelletje spelen?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhessel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-09-2013
Ja, gebruik blijft hetzelfde.

Geld van de verzekering is niet gelukt, ik heb een jaar geleden mijn inboedel opgezegd omdat we de verzekering hadden gebeld daarvoor. We hadden alle drie als huisgenoten apart een inboedel, maar ze vertelden ons dat een wel voldoende was. Wij leven met zijn allen in de woonkamer (mijn eigen kamer past alleen een tweepersoonsbed in;)) En ze zijn ook niet via de deur naar binnen gekomen, maar via het raam, wat direct tot de woonkamer leidt.

We krijgen nu geen geld terug omdat we geen sloten op onze kamerdeuren hebben, ter inzicht. Mijn kamer zit op de derde verdieping en ze kwamen direct binnen in de woonkamer waar het spul is gejat. Kortom, nee, het budget is niet optimaal; ;)