Na de ssd samsung 830 succesvol aan de praat te krijgen en alle instellingen goed gezet te hebben.
Ben ik er erg blijf mee en is het een echte winst in snelheid.
Maar er blijft een ding niet werken en dat is google chrome.
Na twee tabs of sites geopened te hebben begint deze enorm te laggen en loopt daarna vaak zelfs vast.
Waar ik voorheen geen problemen bij mijn hdd had.
IE9 heeft dit probleem in vele mindere maten, maar ook wel in een lichte vorm.
Wat mij wel opviel is dat chrome meer processen aan blijft maken dan tabs en die ook blijven hangen nadat je chrome afsluit als deze weer chrashed.
Ik heb diverse zoekrichtingen via google gebruikt, maar ik kan er niet wijs uit worden of precies mijn probleem in terugvinden.
Graag jullie hulp. Als er meer info nodig is zal ik die zo goed mogelijk proberen aan te leveren
laatste standaard chrome versie, windows 7, samsung 830 als ssd.
Ben ik er erg blijf mee en is het een echte winst in snelheid.
Maar er blijft een ding niet werken en dat is google chrome.
Na twee tabs of sites geopened te hebben begint deze enorm te laggen en loopt daarna vaak zelfs vast.
Waar ik voorheen geen problemen bij mijn hdd had.
IE9 heeft dit probleem in vele mindere maten, maar ook wel in een lichte vorm.
Wat mij wel opviel is dat chrome meer processen aan blijft maken dan tabs en die ook blijven hangen nadat je chrome afsluit als deze weer chrashed.
Ik heb diverse zoekrichtingen via google gebruikt, maar ik kan er niet wijs uit worden of precies mijn probleem in terugvinden.
Graag jullie hulp. Als er meer info nodig is zal ik die zo goed mogelijk proberen aan te leveren
laatste standaard chrome versie, windows 7, samsung 830 als ssd.