Haha ok. Was meer bedoeld als reguliere vraag waar ik met een ja/nee genoeg aan zou hebben;) Maar goed om even antwoord hierop te geven:
Werken alle letters niet meer met het typen in het document of slechts enkele?
Alle toetsen werken wel, maar ik kan niet te snel achter mekaar doortypen, tevens moet ik alle toesten dan langer indrukken dat normaal.
Werkt bijv. knippen plakken of andere toetscombinatie wel nog (zoals cmd-shift-s , opslaan als)?
Geen idee, volgens mij niet.
Hoe vaak treed het probleem op, gebeurt het op een moment dat bepaald programma open staat, probeer een patroon te vinden?
+/- 2x per week, ik gebruik word 6x per week. Geen idee. Geen idee.
Zie je ook een strandbal als muiscursor of andere eigenaardigheden?
Nee.
Welke hardware gebruik je (i)Mac(book) (pro) (Retina) (jaartal) (uitvoering type)?
MBP 8.1 13'3 Inch, late 2011 (A1278): 2,4 GHz Intel Core i5/ 10 GB 1333 MHz DDR3/ Intel HD-video 3000 512 MB
Je hebt alle updates geinstalleerd zeg je, welke heb je nu? (Mountain Lion versie nummer en Office versie nummer).
OS X 10.8.2 (12C60) / MS Word 14.2.5 (121010)
Heb je office al eensvvolledig (dus ook de Preferences folder en Application Support folder in je user library) verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Nee.
Treed het probleem ook op bij andere programma's bijv Mail, Textedit, Notities of andere office programma's zoals Excel/Powerpoint?
Treedt niet op binnen andere programma's, binnen excel, powerpoint etc heb ik het niet getest.
Wat heb je gezocht op Google en wat heb je gevonden? (dit is essentieel om geholpen te worden)
Niet al te diep op gezocht, maar kon er tot nu toe niks over vinden.
Met alle respect en zoals ik het net al aangaf; het komt relatief weinig voor en tevens is het met een herstart van word elke keer opgelost, vandaar dat ik er nog haast geen aandacht aan heb besteed.