Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:01

Mobile Vikings komt naar Nederland!

Beste Nederlandse vrienden,

Als Belg ben ik trots u te kunnen melden dat onze beste mobiele operator (Mobile Vikings) binnenkort het Nederlandse GSM-netwerk onveilig komt maken! Wanneer alles van start gaat is nog niet bekend.

Meer informatie: http://comingsoon.mobilevikings.com/

Tarieven? 2, heel simpel, enkel prepaid:
Prepaid
€ 25
€ 40
1.5 GB gratis mobiel internet*
500 gratis sms'en*
Nationaal telefoneren aan € 0.25/min. (= 100 min voor €25)
Nationaal telefoneren aan € 0.10/min. (= 400 min voor €40)

* geldig voor één maand na opwaardering.

Dit is nergens te vinden, maar aangezien Mobile Vikings voor een groot deel in handen is van KPN Belgium is de kans groot dat ze in Nederland het netwerk van KPN gaan gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1I2j6l.png

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 03-12-2012 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Binnen enkele weken, en inderdaad op KPN: nieuws: Belgische provider Mobile Vikings komt naar Nederland Ik vind het overigens te duur. Je kan prepaid / sim-only veel goedkoper uit zijn. Jammer dat er geen optie is om op te waarderen voor 15 euro ofzo.

Overigens zijn referrers niet de bedoeling, dus ik heb je nummer uit de topicstart gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:05
Ook ik vind het inderdaad te duur. Ik heb 500min+onbeperkt SMS+onbeperkt bellen naar nummers van dezelfde provider+10GB internet voor 24,38 per maand, dan zou je hiermee een heel stuk duurder uit zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 01:33
Mobile Vikings was echt een provider waar ik op zat te wachten tot die in Nederland zou komen. Maar nu ik de tarieven van ze zie ben ik niet echt onder de indruk. In Belgie start het bij 15 Euro en dat vind ik een redelijk bedrag voor 2GB internet en 1000 smsjes. Maar in Nederland is het minimum opeens 25 Euro voor 1,5GB. Zoals gezegd zijn er dan betere sim-only alternatieven.

Ik hoop dat de buitenbundeltarieven dan heel voordelig zijn zodat je nog je beltegoed kan gebuiken, maar als ik naar de tarieven in Belgie kijk (0,50 per MB) dan vrees ik het ergste. Het enige voordeel is dan dat het prepaid is, maar je hebt al zoveel sim-only abonnementen zonder contract dat dat voordeel niet veel meer voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 11:22
Als dit nou voor 15 ipv 25 euro was, was het nog wel een goede deal :)
(Maar nog steeds niet zo goed als het Vodafone SIM-only 10GB abo voor 15 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:01
Wat een kansloos duur product.

Tevens een nogal misleidend product door het als pre-paid aan te kondigen, maar vervolgens - net als een abonnement - het gekochte tegoed (dataverkeer) na een maand te laten vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rukapul schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:24:
Wat een kansloos duur product.

Tevens een nogal misleidend product door het als pre-paid aan te kondigen, maar vervolgens - net als een abonnement - het gekochte tegoed (dataverkeer) na een maand te laten vervallen.
Dit dus, zo goed is die aanbieding ook niet en het kan best de beste provider in Belgie zijn maar de Nederlandse markt is veel verzadigder dan die in Belgie. Leuk dat ze het proberen maar inmiddels is dit de 80ste ( gok ik zo ) Virtuele Provider die meer van hetzelfde bied.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:01
De Nederlandse markt is natuurlijk helemaal niet verzadigd... als je al die nepconcurrentie even weglaat (eigen merken van de 3 providers met netwerk waaronder dus Mobile Vikings van KPN).

Zelfs bij onafhankelijke virtuele operators zie je duidelijk dezelfde tariefstructuren doorkomen als bij de grote 3. Dat toont gewoon de grote marktmacht van de grote 3 aan.
Pagina: 1