Hoe kan ik dat Hi logo op mijn Nokia 3310 wissen?
Dit topic of een soortgelijk topic is al heel vaak langsgekomen. Omdat alle topic bewaard blijven kun je dit snel opzoeken in de database. Klik hier om te zoeken. Succes!
Wegens ernstige problemen met de RAID van de database server (een Seagate Cheetah is overleden aan een headcrash), die gisteren zijn ontstaan tijdens onderhoud bij Vuurwerk, zijn Tweakers.net, Fokzine.net en bijbehorende forums voor onbepaalde tijd offline. Hoe dan?
Anoniem: 21111
juist search heeft dus weinig nutOp vrijdag 01 juni 2001 16:16 schreef Niek het volgende:
Wegens ernstige problemen met de RAID van de database server (een Seagate Cheetah is overleden aan een headcrash), die gisteren zijn ontstaan tijdens onderhoud bij Vuurwerk, zijn Tweakers.net, Fokzine.net en bijbehorende forums voor onbepaalde tijd offline. Hoe dan?

Anoniem: 20756
Ik heb zelf geen Nokia of Hi maar is het dan niet zo dat als je een nieuw logo erop zet dat die oude (Hi logo) dan wordt overschreven? Of dat je dan in kan stellen/kiezen welke je wilt gebruiken? Dus gewoon ergens zo'n nieuw logo bestellen en kijken wat er gebeurt. Staat er trouwens niets over in de handleiding? Ook heb ik van logo manager gehoord op de Nokia maar wat dat precies doet en of dat ook op de 3310 zit weet ik niet... Succes ermee in ieder geval!
Anoniem: 21801
Dat Hi logo is toch gewoon een profiel met als naam Hi? Dus als je van profiel verandert is het logo weg. Ik heb het net ff geprobeert bij m'n KPN 3310 en bij mij zit het zo
Pagina: 1