🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Je moet dus zoeken naar streaming server software - die op je zelfbouw-NAS draait (hangt nogal van je server-OS af). Probeer er eens een paar van Wikipedia: List of streaming media systems
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ikzelf gebruik plex media server voor dit, werkt prima op pc's, tablets en telefoons.
Controleer allereerst maar is of je wel genoeg upload hebt. Anders valt er niets te streamen.
Daarna kan je VLC player gebruiken. VLC player heeft een instelbaar buffer onder het vinkje meer opties bij het openen van een bestand/stream.
Daarna kan je VLC player gebruiken. VLC player heeft een instelbaar buffer onder het vinkje meer opties bij het openen van een bestand/stream.
Bedankt voor de replies!
PlexApp ziet er veel belovend uit. Jammer genoeg lijkt mijn CPU de bottleneck te zijn en GPU transcoding ondersteund FFMPEG/Plex niet, grr..
Ik ga verder zoeken..
@jeroen3: Ik heb 100Mbit up, glasvezel (zie TS).
PlexApp ziet er veel belovend uit. Jammer genoeg lijkt mijn CPU de bottleneck te zijn en GPU transcoding ondersteund FFMPEG/Plex niet, grr..
Ik ga verder zoeken..
@jeroen3: Ik heb 100Mbit up, glasvezel (zie TS).
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp