Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerehertog
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09-2023
Beste Tweakers,

Ik heb op dit moment een windows 7 Home premium n (64 bits) editie en ik wil graag mijn pc upgrade naar windows 8 pro aangezien ik hem dankzij de tijdelijke aanbieding voor 30 euro kan kopen en een touchscreen beeldscherm heb. (wat alleen 2 vingers kan herkennen dus zonder multitouch)
http://windows.microsoft...._O_WOL_Hero_Home_FPP_Null

Aangezien ik een fanatiek gamer ben vraag ik mij af of ik al mijn games dan nog wel kan afspelen aangezien niet iedere game de juiste drivers heeft.

Een enkele greep uit mijn lijst games:

AC 3 (alle series)
Call of duty (alle series)
Supreme commander 2
ghost recon online
world of tanks/warplanes
Tropico 4
Awesomenauts
age of empire (alle series)
Monopoly tycoon
Roller coaster tycoon
Heroes V
WoW
Rome Total War (alle series)
Anno 2070
Settlers 7
Max payne 3
Medal of Honor warfighter
Demi god
Mine craft

Alvast bedankt vooor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:53
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 03-12-2012 00:07 ]

Dit topic is gesloten.