Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Darkblaster
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Ik heb nu meer dan een jaar de Xperia Neo, en ik heb begrepen dat onlangs de 4.0 update is uitgerolt voor mijn toestel. Ik kon echter helaas niets vinden bij: Over de telefoon -> Software-update -> Nu bijwerken.

Ik heb dus geprobeerd om mijn telefoon te rooten en het er zelf op te zetten, maar tot nog toe heb ik nog geen eenduidge guide kunnen vinden, en vergt het wel erg veel stappen voor iets wat ik eigenlijk al zou moeten hebben. Ik zit nu dus nog steeds met Android 2.3, zoals de meerderheid van de Androidgebruikers (hoe zou dat toch komen?!).

Mis ik nu iets, of heeft de Xperia Neo echt geen 4.0 update ontvangen?

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
PC Companion of SUS installeren op je PC en vanaf je PC updaten zou moeten werken. De update wordt niet over the air aangeboden.

• Darkblaster
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Bedankt Frietsaus, dat was net wat ik nodig had! Ik ben er nu mee bezig.

Verwijderd

Heb je al een guide gevonden en waar heb je de update van 4.0 gedownload als ik vragen mag ?

Thnx

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-11 17:13
http://www.sonymobile.com/nl/software/phones/xperia-neo-v/

"Je kunt nieuwe software downloaden door je telefoon aan te sluiten op je computer en een van onze computerapplicaties te gebruiken."

Verwijderd

Euh.. stom misschien maar ik weet niet of ik wel een Neo V heb...

Ik zie alleen staan bij type: MT15i

Ne als ik bij de PC companion update zoek, zegt hij dat ik al over de nieuwste beschik. Dus de 2.3.4

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 11:43 ]

Pagina: 1