Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinrooi74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-07 20:41
Ik wil voor mijn laptop een nieuw moederbord bestellen, aangezien het opstarten varieert tussen de (normale) 30 seconden (SSD) en 5 uur; laptop blijft hangen tussen het aangaan en het booten van de SSD :(

Asus wil niet los leveren aan particulieren en ik kan m wel opsturen naar hun repaircentrum, maar dan weet ik niet wat de kosten zijn, ze schatten tussen de 200 en 300 euro ;(

Daarom wil ik zelf een moederbord kopen en deze erin prakken...
Ik heb gegoogled en kwam bij AliExpres (http://www.aliexpress.com...70ab&catId=0&manual=y)... (totaalprijs rond de €150,- incl. verzending)
Op zich een mooie prijs maar aangezien dit niet echt in de buurt zit, ben ik een beetje huiverig om m hier te bestellen.

Op Ebay staat een gebruikte maar die komt uit Wit-Rusland en of dat nu een goede keuze is :X

Iemand andere suggesties waar het mobi te kopen of goede ervaringen met deze site?

[ Voor 79% gewijzigd door vinrooi74 op 03-12-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou eens beginnen met google of ebay. Als je een winkel vindt die die dingen heeft (notebookspares zijn bij genoeg winkels te vinden) dan kun je daarna eens kijken hoe betrouwbaar deze shops zijn.

Welke heb je al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move PMG -> CAA

Verder toon je erg weinig inzet in je topicstart. Als je niet duidelijk laat zien waar je gezocht hebt en waar je vastloopt riskeer je antwoorden waar je weinig aan hebt omdat je de suggesties al geprobeerd hebt of omdat je nog niet eens zo ver komt... alsnog de boel bijwerken lijkt me wel zo handig als je wat aan reacties van anderen wilt hebben :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinrooi74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-07 20:41
Je hebt gelijk... was slechte topicstart ... 8)7
dion_b schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:43:
Ahum:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move PMG -> CAA

Verder toon je erg weinig inzet in je topicstart. Als je niet duidelijk laat zien waar je gezocht hebt en waar je vastloopt riskeer je antwoorden waar je weinig aan hebt omdat je de suggesties al geprobeerd hebt of omdat je nog niet eens zo ver komt... alsnog de boel bijwerken lijkt me wel zo handig als je wat aan reacties van anderen wilt hebben :o