Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224096

Topicstarter
Mijn Samsung Galaxy S Plus had wat kuren. Dit deed mij besluiten om de telefoon te resetten. Alvorens het resetten had ik het interne geheugen+SD geheugen gekopieerd.
Het resetten lijkt te helpen. Alle problemen zijn verholpen. Ook kon ik mooi mijn foto's terugzetten op mijn toestel.

Maar...

Ik ben een blunder begaan met de contacten. Ik meende dat ik de contacten op mijn simkaart had staan. Maar dit bleek lang volledig het geval te zijn. |:(

Nu zou ik heel graag de contacten uit mijn telefoongeheugen terug willen halen.
Heeft iemand een idee in welk mapje/bestand de contacten in het telefoongeheugen worden opgeslagen?
Het moet ergens staan in het door mij gekopieerde telefoon geheugen. Maar ik heb geen idee waar :(

Iemand een idee? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ben bang dat je alles kwijt bent. Als je het niet online hebt opgeslagen op je google account dan is er weinig meer te redden.

Die staan namelijk op je OS gedeelte van je interne geheugen en als je die niet hebt gebackuped ben je alles kwijt. Want die heb je juist gewist en gereset.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Touchdomex schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:57:
Ik ben bang dat je alles kwijt bent. Als je het niet online hebt opgeslagen op je google account dan is er weinig meer te redden.

Die staan namelijk op je OS gedeelte van je interne geheugen en als je die niet hebt gebackuped ben je alles kwijt. Want die heb je juist gewist en gereset.
Neeuh! |:(
100% zeker dat het niet in het telefoongeheugen staat dat je met de USB kabel er van af kan trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 224096 schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:01:
[...]

Neeuh! |:(
100% zeker dat het niet in het telefoongeheugen staat dat je met de USB kabel er van af kan trekken?
200% zelfs. Ik heb de SGS non plus en daar werkt het precies zo. Interne SD word alleen gebruikt als opslag voor je data van apps maar je contacten en alles worden in het OS gedeelte gezet.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Touchdomex schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:02:
[...]

200% zelfs. Ik heb de SGS non plus en daar werkt het precies zo. Interne SD word alleen gebruikt als opslag voor je data van apps maar je contacten en alles worden in het OS gedeelte gezet.
Au, Dat wordt dus een avondje oude telefoons doorzoeken naar missende nummers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 224096 schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:07:
[...]

Au, Dat wordt dus een avondje oude telefoons doorzoeken naar missende nummers :')
Ja en zet ze voortaan op je google account. Die synct ze automatisch ook met je Gmail en je raakt ze ook nooit meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Touchdomex schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:08:
[...]

Ja en zet ze voortaan op je google account. Die synct ze automatisch ook met je Gmail en je raakt ze ook nooit meer kwijt.
Bedankt voor de tip. Zal dat zeker doen.
Wel een mooie opschoning van m'n telefoonboek. Dat dan weer wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 224096 schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:09:
[...]

Bedankt voor de tip. Zal dat zeker doen.
Wel een mooie opschoning van m'n telefoonboek. Dat dan weer wel :')
Voordeel is dat je alles kan beheren vanaf je PC en je dus niet op je scherm hoeft te priegelen.

Pagina: 1