Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Een paar weken geleden is mijn galaxy s kapot gegaan. Op dit moment loop ik rond met een Nokia c5 die mij onderhand de keel uit komt. Ik ben dus op zoek naar een fatsoenlijke telefoon.

Mijn randvoorwaarden zijn:
-gemiddelde maandlasten van maximaal €25;
-minimaal 275 belminuten en 500mb;
-fatsoenlijke foto's maken: minimaal 5mp en een flitser;
-de batterij moet bij gemiddeld tot zwaar verbruik een dag meekunnen;
-hij moet de komende twee jaar, op hardware gebied en robuustheid, mee kunnen.

Ik gebruik mijn smartphone voornamelijk voor mail/whats app/agenda/foto's. Het goed kunnen spelen van games vind ik niet zo belangrijk. Ik heb een lichte voorkeur voor windows phone 8, maar dit is geen doorslaggevende factor.

Ik heb de volgende smartphones gevonden die aan mijn randvoorwaarden voldoen;
HTC one S
HTC 8S
Sony Xperia S
Sony Xperia P

Aan jullie de vraag: welke smartphone zouden jullie mij adviseren?

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
https://www.studentmobiel...ia-s/1657#bestelformulier

DIt abonnement is volgens mij ideaal (heb dit abonnement zelf ook genomen), gemiddelde maandlast i.c.m. xperia s is 22,50 plus 275 belminuten/sms en 500 mb. Goede tot super camera, batterij is misschien net niet voldoende, maar alleszins redelijk, specs zijn goed, scherm is fantastisch!
Als je voor windows phone 8 gaat, is alleen de htc 8s een optie, welke mijns inziens toch te weinig biedt, in vergelijking met ongeveer hetzelfde geprijsde android smartphones...

Edit: ik zou dan ook de sony xperia s nemen, gebruik deze met volle tevredenheid!

[ Voor 6% gewijzigd door michaelscott op 02-12-2012 19:07 ]