Hallo Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ook wil ik gameplay gaan opnemen, voor youtube. Betekend dus ook editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst totaal + randapparatuur 1.500, met een uiterste max van 1.750
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Dit heb ik niet, dit wordt mijn eerste gaming PC dus moet alles nog kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om kort te zijn alles! Ik wil graag FPS games gaan spelen, dus een beeldscherm met een snelle reactiesnelheid. Geldt natuurlijk ook voor muis en toetsenbord. Beeldscherm graag in hoogte verstelbaar.
Heb al wel wat op het oog;
BenQ XL2420T Zwart € 354,90
Razer Deathadder (3500dpi) €51.94
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik zit niet vast aan een bepaald merk. Zolang het maar van een goede kwaliteit is dan ben ik tevreden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Natuurlijk heb ik een voorkeur naar een stille kast. Beeldscherm graag in hoogte verstelbaar.
Volgens mij was dit het (voor nu)
Ik hoor het wel,
ProfessorNitwit
Alvast dank
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ook wil ik gameplay gaan opnemen, voor youtube. Betekend dus ook editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst totaal + randapparatuur 1.500, met een uiterste max van 1.750
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Dit heb ik niet, dit wordt mijn eerste gaming PC dus moet alles nog kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om kort te zijn alles! Ik wil graag FPS games gaan spelen, dus een beeldscherm met een snelle reactiesnelheid. Geldt natuurlijk ook voor muis en toetsenbord. Beeldscherm graag in hoogte verstelbaar.
Heb al wel wat op het oog;
BenQ XL2420T Zwart € 354,90
Razer Deathadder (3500dpi) €51.94
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik zit niet vast aan een bepaald merk. Zolang het maar van een goede kwaliteit is dan ben ik tevreden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Natuurlijk heb ik een voorkeur naar een stille kast. Beeldscherm graag in hoogte verstelbaar.
Volgens mij was dit het (voor nu)
Ik hoor het wel,
ProfessorNitwit
Alvast dank