De launchgames van de Wii U

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
video: De launchgames van de Wii U

De link naar het artikel onder het kopje 'Zondag2 december' is verdwenen. De review van bijvoorbeeld de BBG van zaterdag staat er nog wel weer tussen. Is dit een foutje of willen jullie het er niet tussen zien staan? :P

Ik vraag me trouwens af waarom er überhaupt geen tekst-review is. Dat vind ik altijd wel fijn, de videoreview zie ik als een extra, maar niet noodzakelijk. Tekst daarentegen :)

En is het mogelijk om de tafel van de Wii U videoreview iets te verstevigen in het midden? Je ziet het telkens een beetje doorbuigen als er handen op de tafel komen, het ziet er goedkoop uit :P

Fractal Design Core 1100 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-07 15:32

Tweakjur

Redacteur
Beroemdheid schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:22:
video: De launchgames van de Wii U

De link naar het artikel onder het kopje 'Zondag2 december' is verdwenen. De review van bijvoorbeeld de BBG van zaterdag staat er nog wel weer tussen. Is dit een foutje of willen jullie het er niet tussen zien staan? :P

Ik vraag me trouwens af waarom er überhaupt geen tekst-review is. Dat vind ik altijd wel fijn, de videoreview zie ik als een extra, maar niet noodzakelijk. Tekst daarentegen :)

En is het mogelijk om de tafel van de Wii U videoreview iets te verstevigen in het midden? Je ziet het telkens een beetje doorbuigen als er handen op de tafel komen, het ziet er goedkoop uit :P
Ik zie de link nog wel staan. In de nieuwslisting bedoel je? Daar staat ie gewoon toch.. 08:00 uur op 2 december.

We hebben er voor gekozen om de Wii U line-up voor een deel apart te bespreken en voor een deel samen te vatten in een video. ZombiU en Mario staan inmiddels als aparte reviews op de frontpage.

Komt ook omdat wij ook niet de tijd hebben om een volledige launch line-up te reviewen als allemaal losse games - daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten, en we hebben nu eenmaal maar twee gameredacteuren. Tijdbesparing dus, en daarbij komt dat lang niet alle games in de line-up een compleet nieuwe review kunnen hebben. Daarvoor verschillen ze ook niet genoeg van hun eerder verschenen broertjes op andere consoles.

En wat onze desk betreft.. die is best stevig, alleen kennelijk is Paul heel erg sterk 8)7

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb echt geprobeerd om voorzichtig te doen... Zal voortaan m'n handen vastbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
De link is er inderdaad weer, maar gisteren was hij een paar uur verdwenen.

En bedankt voor de uitleg :)
Paul Hulsebosch schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:38:
Ik heb echt geprobeerd om voorzichtig te doen... Zal voortaan m'n handen vastbinden.
Houd ik je aan :P

Fractal Design Core 1100 review