• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-01 13:50
Hi all,

Ik ben nu al een tijdje aan het stoeien met deze tv. Ik heb hier een XBOX 360 op aangesloten om te gaan gamen op het grote scherm.

Offline games zijn goed te doen, alles ziet er ook goed uit. Nu moet ik hiervoor wel de AV MODE op GAME zetten, anders ervaar ik redelijk veel lag.

Wanneer ik online shooters ga spelen wordt het een drama, ook wanneer de AV MODE op GAME staat heb ik teveel last van input lag waardoor je al het loodje hebt gelegd, voor je de hoek om bent.

Dit is echt heel jammer, aangezien het echt een mooie tv is.

Heeft iemand mischien wat tips om de input lag nog meer te verminderen dmv eventuele handmatige instellingen ?

Hier zijn de specs van de tv:
pricewatch: Sharp LC-60LE635E

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

ALs er verschil zit tussen online/offline gameplay, dan moet je het niet alleen in de tv zoeken. Het aangeleverde signaal blijft namelijk hetzelfde.

Hoe is je internetverbinding? Hoge/wisselende ping? Ook dat kan voor een merkbare vertraging zorgen. Aangezien er al een merkbare vertraging zit in je tv (zelfs op) game mode, kan de online vertraging ervoor zorgen dat het vervelend wordt.

Je zou een preset aan kunnen maken op de tv waarbij alle enhancers uitstaan: dus enkel de kleurverzadiging/contrast/helderheid stel je dan in. Alle andere opties voor ruisreductie/enhancement/kleurverbetering/motionblabla....allemaal uit. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-01 13:50
internet zal het niet aan liggen

100mbps U/D, ping zit ook wel goed, kan het alleen niet altijd makkelijk zien, alleen de signal bars die op volledig groen staan.