Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Agenda item worden automatisch verwijderd.

Pagina: 1
Acties:

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 21:25
Op mijn HTC one V gebruik ik business calendar, op mijn laptop en desktop gebuik ik outlook 2010 van het office pakke. Hier zit een hotmail connector op. Sinds enkele maanden worden afspraken automatisch van ongeveer 3 a 4 weken geleden verwijderd. Ik heb alles al na gekeken, maar ik weet niet meer waar ik moet zoeken.

Hormail agenda instellingen gecontrolleerd. Taken en items verwijderen staat op nooit.
Outlook 2010 setting gecontrolleerd, echter kan ik hier niks vinden over oude items verwijderen.
Business calendar app op de telefoon door gekeken. Hier kan ik ook niks vinden van oude items verwijderen.

Ik vind dit beste verveeld. Maandelijk moet ik mijn werkuren controlleren van de afgelopen maand. Erg vervelend als deze opeens weg zijn.

Heeft er nog iemand tips waar ik deze settings kan vinden? Aantal maanden geleden had ik hier geen last van. Dit is iets van de laatste tijd.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:54
Misschien synchroniseert hij niet zo ver terug.

• devinjanssen
jeroen3 schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:03:
Misschien synchroniseert hij niet zo ver terug.
Ik heb de app op mijn smartphone nu eens ingesteld op alles synchroniseren. Misschien dat de items nu niet meer verwijderd worden. Want deze werden even goed ook van mijn live account verwijderd.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:54
Ze horen niet in je live account te verdwijnen. Ik zou alle instellingen nog eens controleren.
Of misschien weet iemand anders meer?

[ Voor 47% gewijzigd door jeroen3 op 02-12-2012 21:51 ]

• devinjanssen
Volgens mij is het probleem opgelost. Na dat hij alles doet synchroniseren. Wel gek dat er dan afspraken verwijderd werden, wanneer men op 2 weken synchroniseert.