Infiltration

Pagina: 1
Acties:

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zijn er hier mensen die Infiltration spelen? Ik vind het een beetje vaag eigenlijk...ik bedoel ik kom op een server en dan zit ik in een team. Dan moet ik het andere team neerschieten.

DUH zul je zeggen, maar wat ik altijd heb is dit: of ik zie nooit iemand, of ik ben opeens dood. Wat is er dan zo leuk aan? Er gebeurt niet zoveel imo. En ik vind dat de mannetjes veel te langzaam bewegen :(

Maar de anderen op de server zitten heel de tijd van gg, lol, cool enz. Ze vinden het allemaal superkick, doe ik iets fout ofzo? Of moet ik gewoon wat meer gaan spelen dat ik het vanzelf leuk ga vinden? Of heb ik er gewoon het geduld niet voor?

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-02 15:52

Metzie

Nyaano !

Kijk je wel eens naar je ping? als die boven de 300 uitkomt kan je beter een andere server zoeken.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nee, ping is altijd in orde hoor.

Verwijderd

kijk eens goed naar je packetloss, als je in de game zit druk je op F6 en daar kan je uitstekend je online gegevens bekijken. Probeer ook eens (timedemo 1) in de console the komen ( druk ~ voor console) daar kan je je fps zien. met (timedemo 0) ga je eruit.

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-02 21:24

lolo_konijn

huppel de huppel

Dekking zoeken is belangrijker dan goed kunenn schieten bij INF. Als je het goed wilt leren moetr je gewoon in het begin achter iemand aan lopen, als hij dekking zoekt zoek jij dekking, als hij door loopt zorg jij ervoor dat hij veilig kan lopendan wacht hij en kan jij door lopen. Het is ook heel belangrijk om goed te luisteren naar voetstappen.

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Verwijderd

oh, is dat zo. Heb ik nooit gedaan :D Ik ren altijd alleen maar en begin te schieten wanneer ik een tegenstander zie. Ja af en toe wil ik ook nog wel eens 3 sec still zitten, maar dan wordt ik weer door lolo afgeknald :P

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45
het vereist in begin ff wat oefening
ik had moeite om teams uit elkaar te houden, regelmatig eigen team beschoten hehe

je moet 1 standaard wapen kiezen die je prettig vind en daarmee blijven
zo leer je het wapen voor 100% te benutten
en inderdaad goed kijken hoe je maten spelen als je dood bent

zo leer je de maps kennen en ook de tactieken die worden toegepast

domweg lopen is niet de sterkste actie :P

suc6 *D

I don't drive fast, I only fly low!

Verwijderd

was een :D. Ik ben een echte Rusher, dat is ook mijn taak binnen de clan. Ik zorg voor de beginkills. Ik kan niet echt zeggen dat ik domweg loop/schiet want ik schijn nog best veel kills te maken(http://www.theclq.com/asp/ranks.asp?gt=1812&per=196&ofs=-10&pid=47286063), maar het is inderdaad wel belangrijk dat je vaak op strategische punten stil gaat staan om even te kijken of er een enemy in de buurt is
Pagina: 1