• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-12-2025

ObAt

Loading...

Topicstarter
Beste Tweakers,

Is het mogelijk om een NAS via USB aan te sluiten op een Samsung UE40D7000 TV? De tv ondersteunt externe harde schijven maar ik vraag me af als dit ook voor een NAS geld.

Edit: De NAS wordt primair gebruikt om films op te zetten, de films wordt afgespeeld door de Samsung TV

Alvast Bedankt!

ObAt

[ Voor 11% gewijzigd door ObAt op 02-12-2012 11:20 ]

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-02 13:12
Ik weet niet of een NAS ook met zijn usb als externe harde schijf kan dienen, vaak worden dit soort uitgangen gebruikt om printers aan te sluiten. Wat levert een google search je op?

Wat je ook zou kunnen doen is een NAS aanschaffen waar je Plex Media Server op kunt draaien (plexapp.com) en op de Samsung TV de Plex applicatie installeren. Dan kun je allerlei formaten afspelen over het netwerk en kun je de NAS vanaf ieder apparaat benaderen over het netwerk en ook de media op de nas afspelen op je bijv. iPad in de Plex applicatie.

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-02 19:17
Waarom via USB?
Een NAS hoor je via je netwerk te benaderen. Via USB kan het volgens niet eens.

De Samsung kan je probleemloos via LAN (voorkeur voor bedraad) streamen.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heeft de NAS een usb-hd-interface (?), dan zal het mogelijk zijn.

Maar serieus; hierop kun je al een antwoord geven door de ondersteunde specificaties door te lezen. Ik zet `m daarom op slot.

Zie ook de Quickstart in Het algemeen beleid voor meer info over een goede topicstart.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.